Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er nå 30 uker. I uke 27 reiste vi til Mallorca, jeg angrer kjempe mye på at vi dro. Vi hadde all inclusive på hotellet. Jeg kunne spise minimalt av maten. Turte ikke spise råe grønnsaker, salater, isbarer osv. Dem hadde bare dispenser brus og juicemaskiner. Og det var alt for varmt å ligge i sola, måtte ligge i skyggen pga jeg følte at magen kokte.... og gå på shopping på kvelden var et mareritt. Vondt i rygg, bekken og ble så fort sliten pga varmen :/ Jeg sier ikke at du kommer til å oppleve det sånn, men for meg så ville jeg hjem etter 2 dagerog jeg elsker å dra til varmere strøk, men ikke som gravid
så tenk deg nøye om før du drar... og jeg gikk hele tiden å tenkte på hvis/hva om/ om det skjer noe med bebin (bakterier) vannet skulle gå, blødning osv :/ så jeg var så glad da vi landa på Gardermoen... men om du skulle dra: husk støttestrømper til flyet og gå minst 2 ganger i timen på flyet og drikk masse vann
![]()