Syden tur

Verra

Glad i forumet
Januarskatter 2015
To venninner inviterte meg på syden tur 27. Juli.
De vet fortsatt ikke at jeg er gravid, å hadde ikke planer om å si det på noen uker enda.
Er det dårlig gjort å holde det hemmelig en stund til? Eller tror dere de kommer til å reagere på at jeg ikke fortalte det?
Sikkert ett dumt spørsmål, men må bare høre hva dere mener:p

❤️Gutt november 2012❤️

❤️Termin 17. Januar❤️

hvor skal dere?
om de skal pa skikkelig partytur burde du kanskje si det til dem .... kommer jo litt an pa hvordan venninnene dine er ..

Hvor langt på vei er du da?

Siden det er to venninner og tenker de er gode venninner så tenker jeg de kanskje blir litt lei seg, men skjønner sikkert grunnen om du forteller hvorfor du ville vente med å si noe. Og selvsagt så har det noe med hvor dere skal på ferie da :)

Til Bulgaria:-) husker faktisk ikke hvor:p

Jeg er nesten 16 uker når vi drar. Så kommer til å fortelle det i allefall når vi er der.
Men burde jeg si noe før vi drar? Eller går det bra å vente til rett før eller mens vi er der?
De er gode venninner, å kommer ikke til å bli noen partytur. Men vet de vil slå ut håret i allefall en kveld

❤️Gutt november 2012❤️

❤️Termin 17. Januar❤️

Siden de er gode venninner så forstår de vel valget ditt?
Snu på det, hvordan ville du reagert om det var en av dem?

Vil tro de forstår det. Men vet ikke hvordan de vil reagere:p

Jeg hadde bare blitt glad på deres vegne uansett når jeg kom til å få vite det

❤️Gutt november 2012❤️

❤️Termin 17. Januar❤️

Jeg hadde ikke sagt noe enda om du ikke vil da såklart :) Tror nok de skjønner valget ditt, og du kan jo kose deg selv om du ikke drikker og orker å feste til langt på natt :)

Jeg hadde sagt det om det var gode venniner. Jeg synes det er fair slik at en er forberedt på samme type tur.
Greit at man har samme forventninger til reisen.

Uansett, gjør det du selv synes er greit for deg. Men det kan være lurt å tenke på hvordan man selv ville reagert.

Termin januar 2015

Jeg hadde sagt det om det var gode venniner. Jeg synes det er fair slik at en er forberedt på samme type tur.

Uansett, gjør det du selv synes er greit for deg. Men det kan være lurt å tenke på hvordan man selv ville reagert.

Termin januar 2015
Det er akkurat slik jeg tenker!
Men samtidig har keg veldig lyst til å vente med å fortelle det!

❤️Gutt november 2012❤️

❤️Termin 17. Januar❤️

Termin januar 2015
Signerer denne :)

Kanskje du bare skal si det i tilfelle de foreslår å ta noen drinker... De kommer jo til å begynne å lure dersom du vanligvis ikke takker nei :P

❤️❤️
Storesøster født september-2008
Lillebror (eller søster) januar-2015

Kanskje du bare skal si det i tilfelle de foreslår å ta noen drinker... De kommer jo til å begynne å lure dersom du vanligvis ikke takker nei :P

❤️❤️
Kommer til å si det rett før vi drar eller mens vi er der uansett. Lurer mest på om jeg bør si d nå, eller om det er greit å vente

❤️Gutt november 2012❤️

❤️Termin 17. Januar❤️

Jeg ville ha sagt det. I tilfelle de planlegger noe som ik passer en gravid dame.
Om mine bestevenninner skulle på ferie så hadde jeg sagt ifra til dem så ik jeg ødelegge dems ferie pga min graviditet.

❤️01.01.15❤️

Jeg ville ha sagt det. I tilfelle de planlegger noe som ik passer en gravid dame.
Om mine bestevenninner skulle på ferie så hadde jeg sagt ifra til dem så ik jeg ødelegge dems ferie pga min graviditet.

❤️01.01.15❤️
Tror nokk ikke de planlegger noe bak ryggen min uten å si i fra;-)
Vet de ser på dette som en avslappningsferie. De snakket om å drikke en kveld og dra på båttur, ellers blir det mest soling og bading

❤️Gutt november 2012❤️

❤️Termin 17. Januar❤️

Vet de ser på dette som en avslappningsferie. De snakket om å drikke en kveld og dra på båttur, ellers blir det mest soling og bading

❤️Gutt november 2012❤️

❤️Termin 17. Januar❤️

Ja ok sånn ja :) tenkte kanskje de har spesielle planer :)

❤️01.01.15❤️

❤️Gutt november 2012❤️

❤️Termin 17. Januar❤️
Da kan du godt vente :)

❤️❤️

En ting er om de er 19 årige partyjenter!
Dere høres ut som modne og rolige unge damer.
Jeg ville ventet til jeg kjente det var rett.

Back
Topp