Bkno7713772
Første møte med forumet
Hei, da skal vi ta en etterlengtet ferie i syden med vår 8,5 mnd baby..
Har noen tips til hva man bør ha med, passe på, kan finne på...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vil anbefale å ha med en kjølemadrass til vognen, og parasoll til vognenHei, da skal vi ta en etterlengtet ferie i syden med vår 8,5 mnd baby..
Vil anbefale å ha med en kjølemadrass til vognen, og parasoll til vognenVår parasoll ble ødelagt dag 2./3. og det var noe herk.... Var ganske avhengig av den! UV-drakt er et must da
Og solkrem som er beregnet på baby. Og nok smokker, hvis babyen bruker det. Jeg tok også med en haug med smoothies og barnemat fra Norge (middagsglass), grøten hun var vant til, mme hun var vant til og endel bleier.
Kjøpte fra jollyroom.noKjølemadrass. Hvor fikk du tak i det?
(Vi skal og til syden om kort tid så dette var en finfin tråd)
Se der ja! Takk :-D
Vær så godSe der ja! Takk :-D
(Da jeg gjorde et kjapt googlesøk tidligere kom det bare opp kjølemadrass til hund og regnet jo med at det ikke var det du hadde kjøpt :-D )
Vi brukte bare helt vanlige sokker på stranden, var nok herTakk skal dere ha! Skriver pakkeliste nå, er så redd for å glemme noe. Vi skal til Mallorca.
Hvordan er det med å spise mat i Spania, særlig frukt og rå grønnsaker... trenger jeg å passe meg eller er det fritt frem for babyen?
Leste på nettet at noen anbefalte sko for å beskytte bena mot varmen fra sanden. Ho min har begynt å stå mye, noen anbefalinger?
Åh, så deilig. Hvor lenge skal dere være der?Henger meg på denne, vi skal til Kreta om tre uker![]()
Åh, så deilig. Hvor lenge skal dere være der?
Ikke dumt, det (å reise med folk sin har lyst til å passe babyenJa det skal bli godt!vi blir en uke, og tar med tre besteforeldre og en tante. Så forhåpentligvis får vi slappe av litt
![]()
Ikke dumt, det (å reise med folk sin har lyst til å passe babyen)
Dette får ha god tur når dere kommer så langt![]()
Anbefaler flyebaby til flyturen, det reddet turen vår i tillegg støtter jeg det å ta med alt av mat(grøt, smoothie, pålegg og middagsglass)
Det er en slags hengekøye som du fester i setet forran og i deg selv. Barnet kan sitte i den å spise, leke eller sove. Veldig kjekt da du får frigitt hendene dine vi har og en veldig aktiv gutt og var veldig usikker om det var noe vits å ha den med, men det ble vår redning på turen