Sy babynest?

Siljean

Gift med forumet
Augustlykke 2015
❤️Mailykke 2022❤️
Jeg har veldig lyst på babynest, de ser så gode og koselige ut. Tenker det er en fin investering med to storesøsken. At babyneste er "ikke forstyrre plass" om babyen sover :)

Jeg har ingen sy erfaring annet enn å legge opp bukser og gardiner. Så er det noen her som har sydd babynest? Er det vanskelig? Såg ikke så vanskelig ut da jeg såg på en sånn oppskrift, men ja alt ser jo lett ut :p

Kan jo kjøpe også, men tenkte det var billigere og sy selv, og da får jeg jo akkurat de fargene jeg vil :)

Har ikke sydd selv enda men tenker å gjøre det.
Har sett på flere oppskrifter og det ser som du sier ikke så vanskelig ut
Men jeg har kanskje litt mer sy erfaring enn deg :-P
Men jeg tenker nok du klarer det ;-)
Så lenge du kan å sy rett og zikkzakk på maskin så er du nok kvalifisert ;-)

Lykke til

Jeg har bestemt at jeg skal ha bebynest, men det er et prosjekt jeg ikke orker å starte på selv. Mamma er derimot veldig flink med sying, så dette er en oppgave hun har fått :) Jeg skal bare finne den "oppskriften" jeg liker best, samt velge ut farger/mønster :D

Jeg tenkte jeg skulle sy babynest.. men venter litt med det.. :) Har ikke gjort det før, men tror nok jeg skal få det til :)

Har ikke sydd selv enda men tenker å gjøre det.
Har sett på flere oppskrifter og det ser som du sier ikke så vanskelig ut
Men jeg har kanskje litt mer sy erfaring enn deg :p
Men jeg tenker nok du klarer det ;-)
Så lenge du kan å sy rett og zikkzakk på maskin så er du nok kvalifisert ;-)

Lykke til
Joda det kan jeg :p det som blir vanskeligst tror jeg er den kanten der som bånde skal være inni :p får se hva jeg finner på å gjøre. Om jeg syr selv eller kjøper :p
Takk:)

Jeg har bestemt at jeg skal ha bebynest, men det er et prosjekt jeg ikke orker å starte på selv. Mamma er derimot veldig flink med sying, så dette er en oppgave hun har fått :) Jeg skal bare finne den "oppskriften" jeg liker best, samt velge ut farger/mønster :D
Her er ingen jeg kan få til å sy :p heldige deg! :)

Jeg tenkte jeg skulle sy babynest.. men venter litt med det.. :) Har ikke gjort det før, men tror nok jeg skal få det til :)
Tenkte jeg skulle prøve nå bare bestille det jeg trenger. Så hvis d blir mislykka kan jeg bare kjøpe ett :p

Hehe, du bor ikke i nærheten av en stoff og stil da? Der får man jo mye tips :) Jeg drar nok dit å handler, og kjøper nok mønster der og :)

Hehe, du bor ikke i nærheten av en stoff og stil da? Der får man jo mye tips :) Jeg drar nok dit å handler, og kjøper nok mønster der og :)
Nei :/ men var å sjekka på nettsia demmes nå. Og med alt man trenger blir det like dyrt som å kjøpe ett ferdig sydd ett. Så jeg kjøper bare ett ferdig ett! :)

Jeg har sydd baby nest! Er veldig enkelt om en er nøye med å klippe riktig! Å søstra mi som fikk det har vert superfornøyd med det. Så skal nok sy ett til mageboeren også

Nei :/ men var å sjekka på nettsia demmes nå. Og med alt man trenger blir det like dyrt som å kjøpe ett ferdig sydd ett. Så jeg kjøper bare ett ferdig ett! :)

Jeg sydde ett babynest med oppskrift og innkjøp av alt jeg trengte på stoff&stil. Det kom på 250 kr. Tror det er billigere enn å kjøpe ett ferdig ett :-)

Mange som syr på bestilling på for eksempel finn.no med ønsket stoff og farge/brodering/trykk.

Jeg sydde ett babynest med oppskrift og innkjøp av alt jeg trengte på stoff&stil. Det kom på 250 kr. Tror det er billigere enn å kjøpe ett ferdig ett :)
Jeg prøvde å legge til det jeg trengte av tøy, kant, band og fyll men da kom det på litt ovee 400kr. Og med frakt ble det 550kr.
Det var selvfølgelig sikkert ikke det billigste tøyet men det var det jeg syntes var finest. Nesten samme puta som jeg fant stoff til koster 500kr på ei nettsie jeg fant :)

Jeg tenkte å sy et selv, kjøper nok oppskrift fra stoff og stil:)

Hvor lenger bruker de babynesten da? Er det ikke bare noen måneder?
De kan brukes til ett år. Men jeg tenker å selge det når vi er ferdig med det, da dette er siste barnet :) syntes ikke 500kr er mye iforhold til alt annet man kjøper:)

Jeg er så heldig at svigermor spurte om hun fikk lov til å sy babynest til den lille :) selvfølgelig fikk hun lov til det ;)

Jeg vil prøve meg på å sy babynest. Men hvilket type stoff vil dere anbefale? For jeg lurte på å lage av stoff som jeg har hjemme, men kom så på det at det må jeg kanskje være forsiktig med, om det ikke skal brukes syntetiske stoffer?

Back
Topp