Svolten

mammatil3lykketroll

Gift med forumet
Junibarna 2015
flere som er veldig svoltne for tida?? Eg har ikkje vert særlig svolten,men i det siste så er eg svolten heile tida!! Er i uke 23 idag :)

Vært mye sulten uke 23 og 24, men nå siste uka er jeg mye uvel og kvalm så matlysten er ikke på topp nå. Må spise mat senere på kvelden og tidligere om morgenen da, blitt mer behov for jevn fordeling av maten ;) før kunne jeg legge meg selv om jeg var litt småsulten, men nå er det midnattsmat nesten hver kveld!

Konstant sulten :-P Startet dagen i dag med oppkast, allikevel har jeg prestert å spise fire brødskiver i etterkant, og kunne godt tenkt meg å spise enda mer..! Akkurat 26 uker i dag :-)

Sulten, ja! Ikke bare er jeg alltid sulten, jeg har tydeligvis uendelig med plass i magen og. Har flere ganger lurt på hvor mange kalorier jeg har klart å trykke i meg i løpet av dagen, og så bestemt meg for å ikke regne på det. :p

Konstant sulten! Hehe. Spiser meg mett,men etter 10 minutt er jeg sulten igjen;) må bare gå litt sulten viss ikke vil jeg rulle etterhvert..uke 21 nå☺

Jysla svolten, haha ;) Nettopp spist 6 brødskiver. Blir sikkert sulten igjen om et par timer :p

Konstant sulten! Hehe. Spiser meg mett,men etter 10 minutt er jeg sulten igjen;) må bare gå litt sulten viss ikke vil jeg rulle etterhvert..uke 21 nå☺
Haha, sånn er jeg også!! Kommer jo til å legge på meg 30 kg hvis jeg spiser så mye som jeg ønsker!

Jeg har bestandig vært konstant sulten, så det er ikke noe nytt ;) Men tidligere spiste jeg mat tilnærmet én brødskive ca annenhver time... nå blir det fort to ;)

Jepp! Er 23 uker nå, og de siste par ukene har matlysten tatt seg opp. Tar lenger tid å bli mett, og kortere tid å bli sulten:rolleyes:

Sniker frå juli. Her har matlysten tatt seg veldig opp.
Skal til foreldrene mine på middag i dag. Skal ha komle/raspeballer. Spurte om me ikkje skulle ha biff med fløtegratinerte poteter. Fekk svar tilbake at det ikkje blei forandring i middagsplanane, og at eg må slutta å fantasera om mat for ellers kjem eg til å sjå ut som ein elefant..
20+0 i dag

Sniker frå juli. Her har matlysten tatt seg veldig opp.
Skal til foreldrene mine på middag i dag. Skal ha komle/raspeballer. Spurte om me ikkje skulle ha biff med fløtegratinerte poteter. Fekk svar tilbake at det ikkje blei forandring i middagsplanane, og at eg må slutta å fantasera om mat for ellers kjem eg til å sjå ut som ein elefant..
20+0 i dag
Hahaha ;) hadde tatt komle over biffen! Gått å fantasert om stekt komle idag :)

Jeg har nesten mindre matlyst enn vanlig jeg. Ikke slik at jeg ikke spiser altså, men ikke masse, og ikke oftere.

Jeg spiser som vanlig men blir akutt sulten! Og jeg har plusset på en til to skiver ekstra hver dag for å redusere den akutt sultenheten :-P har gått opp ekstra i kilo for tiden, men tror det er fordi jeg overdriver porsjonene til middag :-/

Hahaha ;) hadde tatt komle over biffen! Gått å fantasert om stekt komle idag :)
Skal sies at det var mammas fløtegratinerte poteter som egentlig var målet, men det var godt med komle :) middagen + diverse tilleggsmåltider gjorde at eg brukte søndagskvelden på sofaen. Der eg syntes veldig synd på meg sjølv for det var så fullt i magen.. Lærer vel ei gong får me håpa!!

Back
Topp