Har du tatt vaksinen? Siden du er gravid? Eg er under flere av risikogruppene.. men eg turde rett og slett ikkje.. pga korleis det ble sist.. begynte å tenke på det no når flere rundt her har hatt det.. håper vi slipper..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åhh det visste eg ikkje at de hadde.. godt dere ikkje ble sykJeg var gravid da hysteriet var i 09/10. Tok ikke vaksina og ble heller ikke syk. Har gidd blod av meg og minsten og svarer innimellom på masse spørsmål siden jeg ikke tok. Sånn folkehelseforskningsgreie...
Kommer ikke til å vaksinere meg denne gangen heller...
Fikk spørsmål etter fødselen om jeg ville være med. De skal finne ut om det er forskjell på de barna som hadde mødre som tok vaksina og de mødrene som ikke tok. Og forskjell på mødrene. Så er et godt hefte jeg fyller ut... Veldig interessant når det har gått så lang tid at de får resultater...Åhh det visste eg ikkje at de hadde.. godt dere ikkje ble syk![]()
Jeg er også med i det studiet der, tok ikke vaksinen, for jeg fikk påvist svineinfluensa før jeg rakk å ta den. Mener jeg fikk noen foreløpig svar i posten jeg.....Fikk spørsmål etter fødselen om jeg ville være med. De skal finne ut om det er forskjell på de barna som hadde mødre som tok vaksina og de mødrene som ikke tok. Og forskjell på mødrene. Så er et godt hefte jeg fyller ut... Veldig interessant når det har gått så lang tid at de får resultater...
Jeg fikk ikke influensa. A mener jeg og fikk, men husker ikke hva det gikk i.... Hmmm.....Jeg er også med i det studiet der, tok ikke vaksinen, for jeg fikk påvist svineinfluensa før jeg rakk å ta den. Mener jeg fikk noen foreløpig svar i posten jeg.....
Blir spennende å se resultaterFikk spørsmål etter fødselen om jeg ville være med. De skal finne ut om det er forskjell på de barna som hadde mødre som tok vaksina og de mødrene som ikke tok. Og forskjell på mødrene. Så er et godt hefte jeg fyller ut... Veldig interessant når det har gått så lang tid at de får resultater...