Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: frk09
Noen spm fra meg, bare lurer [:D]
Har dere tadd den? ikke enda
Har dere gjidd den til barna deres? ja
Dere som er gravid har dere tadd den? hadde tatt den om jeg var gravid
Hvorfor har dere tadd den/ hvorfor har dere ikke tadd den? har ingen grunn til ikke å stole på helsevesenet!!!
Hva synes dere egentli om den? vi er heldige som bor i et rikt land og får tilbudet om den!
Har dere tadd den? nopp
Har dere gjidd den til barna deres? nopp
Dere som er gravid har dere tadd den? er ikke gravid
Hvorfor har dere tadd den/ hvorfor har dere ikke tadd den? Tar den ikke fordi jeg stoler ikke helt på den og den er blitt så lite testet ut, vet ikke hva konsekvensene blir for den senere i livet
Hva synes dere egentli om den? For å vær ærlig så synst jeg ikke så mye om den, men alikevell så vet så er jeg litt i tvil om jeg skal ta den eller ikke og ikke minst gi den til littla..
Har dere tadd den? ja
Har dere gjidd den til barna deres?ja
Dere som er gravid har dere tadd den? ikke gravid men hadde tatt da å
Hvorfor har dere tadd den/ hvorfor har dere ikke tadd den? jeg er i risiko
Hva synes dere egentli om den?
Har dere tadd den? Jepp
Har dere gjidd den til barna deres? Jepp
Dere som er gravid har dere tadd den? Er ikke gravid, men den eneste i familien vår som er gravid nå (min svigerinne har tatt den)
Hvorfor har dere tadd den/ hvorfor har dere ikke tadd den? Leonora fikk den på grunn av sin astma. Jeg tok den fordi jeg jobber i helsevesenet.
Hva synes dere egentli om den? Helt topp at forskere har nok kunnskap til å lage en vaksine som beskytter oss[:)]
Jeg forstår ikke helt hvorfor gravide tar den??
Det sies jo at ufødte barn er beskyttet i magen for sykdommer...
ORIGINAL: neselo
Ingen av oss som har tatt den og kommer ikke til å gjøre det heller. Ingen av oss som har sykdom fra før av. Er mer skeptisk til vaksinen, enn å få influensaen. Hører jo så mye rart om den vaksina!
Dere såm sier at dere velger å stole på helsevesnet, så dere ikke nyheten for litt siden?
Der de sa at de anbefalte alle å ta den, MEN de viste ikke hvilke bivirkninger eller senskader såm kunne kåmme av den...
Der sies jo at det er kvikksølv i den å det kan gi lammelser.. Har også hørt at man kan få ms av den...
Helsemyndihetene tror at det kommer til å dø 500 mennesker i norge av den, er det egentli noen såm vet hvor mange såm dør av vanlig influensa hvert år?
Jeg mener og tror at de såm ikke er i risikogruppen klarer denne influensan like bra såm en vanlig influensa.
Her jeg bor er de veldi mye av det, men ingen er døde eller havnet på sykhuse av den..
å ikke fatter jeg vitsen med å ta vaksina når du likevell kan bli smitta, du kan jo faktisk få svineinflu flere ganger.
ORIGINAL: AB
Dere såm sier at dere velger å stole på helsevesnet, så dere ikke nyheten for litt siden?
Der de sa at de anbefalte alle å ta den, MEN de viste ikke hvilke bivirkninger eller senskader såm kunne kåmme av den...
Der sies jo at det er kvikksølv i den å det kan gi lammelser.. Har også hørt at man kan få ms av den...
Helsemyndihetene tror at det kommer til å dø 500 mennesker i norge av den, er det egentli noen såm vet hvor mange såm dør av vanlig influensa hvert år?
Jeg mener og tror at de såm ikke er i risikogruppen klarer denne influensan like bra såm en vanlig influensa.
Her jeg bor er de veldi mye av det, men ingen er døde eller havnet på sykhuse av den..
å ikke fatter jeg vitsen med å ta vaksina når du likevell kan bli smitta, du kan jo faktisk få svineinflu flere ganger.
Kan du henvise til en link? Nyhetsoppslag eller liknende?