Først så fikk vi koppervaksine. Bivirkningene fra den vaksinen var bla polio. Så da laget man en poliovaksine! Kroppen kommer i krysspress og får ikke renset ut sykdommer og avfall. Hva skjer så da? Du får flere sykdommer, kroniske sykdommer og tar mer medisiner som demper smerten du kjenner men det fjerner ikke problemet. Man kjører med brekket på. Og kan gå i kjellern.
Man kan få lagtidsbelastninger som ofte er knyttet til fordøyelsen. Krohns bla, kommer av meslinger som har gått inn i kroppen igjen istedenfor ut, pga krysspress. Gjentatt UVI, infeksoner i lunge og hals osv...
Så bedøver vi det med en ektra dose antibiotika mot smerten..igjen krysspress, kroppen orker ikke mer og du får kronisk halsbetennesle som jeg hadde og tar mandlene. Ja, smerten i mandlene er borte, men ikke årsaken!
Tenk etter ,det er logisk!
Det er hvertfall skumlere å ta vaksninen enn å la være. Når man får hoven arm, feber, betent vaksinestikk er det fordi kroppen ikke vil ha det. Grunnen til at man skal vente i 20 min etter vaksinen er fordi man kan fa Anafylaktisk sjokk og barnet kan gå i koma.
De som blir akutt trøtte etter vaksinen, det er fordi vaksinen bedøver deg. "Det gikk heeelt fin å ta vaksinen altså, xxx bare sov i mange timer etterpå" Ja - kjempe bra du!! Sikkert sunt!
Barn kan også få "hjernehyl" - at barnet hyler et rat hyl som på en måte kommer fra hjernen, det er fordi vaksinen går rett inn å påvirker hjernen.
Etter du har gitt barnet ditt vaksine så følg med på det i noen mnd fremmover. "hytt og pine" feber (feber uten at vi skjønner hvorfor) kan skyldes at kroppen prøver å få imunforsvaret til å rense ut vaksinen, omigjen og omigjen. Vi gjør det da værre ved å gi barnet febernedsettende for da hemmer vi kroppen i å jobbe. (jeg har gjort akkuratt det samme med jenny)
Når barnet har feber generellt så øker blodtrykket og kroppen renser seg selv og barnet blir raskere bedre. Men selvfølgelig, altforhøy feber må gjøres noe med. Jenny har fått feber kramper tilogmed etter jeg har gitt henne vaksine.
Litt rotete skrevet, men jeg har bare skrevet det fortløpende ettersom jeg kom på det. Tatt vaksine selv vøtt hehe.[8D]
Sikkert ingen som velger å høre på dette siden det ikke er dokumentert (kun av de som har jobbet med vaksineskadde barn), og sikkert ikke "bra nok" grunn til å ikke ta vaksinen for dere. Men det er opp til hver enkelt.
Det finnes masse mere jeg kunne fortalt eller fått andre til å fortelle. Jeg skulle ønske jeg visste alt dette før jeg ga henne vaksine.
Synes det er skummlet jeg også da, jeg vil jo ikke at jenny skal være uheldig å bli hardt rammet av svineinfluensa, hun er jo så liten og kan ha "svakheter" jeg ikke vet om enda, men jeg vil heller ikke at hun skal få disse andre plagene...
Til hun som nevte noe om kreft i tråden her: Det hun "blonde" mente var at kreft kan lettere oppstå pga avfall i svulster som ikke kommer seg unna nettopp pga alt det jeg skrev over om krysspress.