Svimmelhetsanfall

Elledille

Ønsker nr. 3
Jeg har ikke vært plaget med svimmelhet de siste ukene (kun litt helt i starten, i 3 uka), men i dag er jeg skikkelig ør og svimmel. Føler det har vært ganke konstant de siste ca 15-20 min. Er det normalt i graviditeten, eller er det noe annet mon tro?

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har hørt det er ganske normalt ja. Her varierer det veldig fra dag til dag. Men kan også ha det sånn som du beskriver!

Det er helt normalt:). Det er hormoner og blodtrykket ditt som holder på:)

Termin: 14.januar 2015?❤️

Som de over her sier. Er normalt, men pass på at du ikke besvimer.

Ta en tur til legen for å sjekke blodtrykket ditt, og blodsukker. Og andre prøver. Bare for å være på den sikre siden :)

Takk for svar:) sitter på jobb, men det gir seg ikke så jeg tror det blir halv dag i dag! Er helt jæ****. Fryser og er varm om en annen også, så kan jo hende jeg brygger på noe annet også. Kan ikke huske å ha vært sånn i de andre svangerskapene mine, men ingen graviditeter er helt like :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg er konstant full... ganske så irriterende

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Så slitsomt, Inkilinki! Håper jeg slipper det, syns det er kjempeubehagelig! Og nå målte jeg hvilepulsen min til over 80, den er normalt rundt 60.... er det også graviditetssymptomer? Tror jeg bestiller legetime for å sjekke litt ting og tang i morgen om det ikke gir seg.

Back
Topp