Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Hehe ja det kan jo være greitMerker det av og til hvis jeg reiser meg for fort.
Hadde burpees på trening tirsdag og merket at jeg ikke kunne ta mitt vanlig tempo, for det å komme seg fra push up til opp og hopp var litt mye.. Spørs om jeg må ta en prat med trener`n min snart og si at det er en grunn til at jeg "sluntrer" litt unna![]()
kan være kjekt med noen tilpasninger kanskjeKjenner meg igjen i den. Har pleid å være litt svimmel hvis jeg er veldig sulten eller sliten men nå er det ganske konstantGodt å høre vi er flere! Har til tider vært redd jeg ville miste kontrollen og falle, men har heldigvis ikke blitt så ille.
får håpe vi slipper unna å ramle i hvertfall!Uff, ja det kan bli skummelt!Jepp, det går litt rundt. Svimlet sånn at jeg snublet i trapp i går. (Datt ikke hardt og fikk ikke vondt) men må passe på å ikke prøve meg på trapper når jeg er svimmel [emoji50]

Jeg har vært sånn til tider fra før jeg fikk positiv test. Var et av de første tegnene jeg fikk da jeg begynte å sjangle når jeg gikk ut av bilen blant annetJa, igår ble jeg svimmel 5 ganger. Når jeg våknet, skulle sitte og legge meg...Aldri opplevd noe sånt før. Alt blir bare skjevt og går rundt. Er det normalt? Jeg er 10+2 i forhold til babyverden og 9+2 i forhold til utvendig tul.