Svimmel!

Samme her, i går var det skikkelig ille. Flink til å spise riktig og ofte og til å drikke vann... Men tror det kan være den plutselige varmen også.

Går rundt for meg også, og det har det gjort i flere uker [emoji854]

Merker det av og til hvis jeg reiser meg for fort.
Hadde burpees på trening tirsdag og merket at jeg ikke kunne ta mitt vanlig tempo, for det å komme seg fra push up til opp og hopp var litt mye.. Spørs om jeg må ta en prat med trener`n min snart og si at det er en grunn til at jeg "sluntrer" litt unna :hilarious:

Jepp blir fort svimmel[emoji849] spesielt hvis jeg reiser meg fort eller står forlenge rett opp og ned [emoji51]

Merker det av og til hvis jeg reiser meg for fort.
Hadde burpees på trening tirsdag og merket at jeg ikke kunne ta mitt vanlig tempo, for det å komme seg fra push up til opp og hopp var litt mye.. Spørs om jeg må ta en prat med trener`n min snart og si at det er en grunn til at jeg "sluntrer" litt unna :hilarious:
Hehe ja det kan jo være greit :hilarious: kan være kjekt med noen tilpasninger kanskje;)

Noe svimmel her også ja. Er ikke uvanlig med BT-fall :)

Blodtrykksfall av og til og svimmel når jeg er trøtt og ikke har mulighet til å lukke øynene en stund.

Har ofte det at jeg blir svimmel.
Med ett normalt blodtrykk på 95 over 60 så er det forventet

Godt å høre vi er flere! Har til tider vært redd jeg ville miste kontrollen og falle, men har heldigvis ikke blitt så ille.

Godt å høre vi er flere! Har til tider vært redd jeg ville miste kontrollen og falle, men har heldigvis ikke blitt så ille.
Kjenner meg igjen i den. Har pleid å være litt svimmel hvis jeg er veldig sulten eller sliten men nå er det ganske konstant:wideyed: får håpe vi slipper unna å ramle i hvertfall!

Jepp, det går litt rundt. Svimlet sånn at jeg snublet i trapp i går. (Datt ikke hardt og fikk ikke vondt) men må passe på å ikke prøve meg på trapper når jeg er svimmel [emoji50]

Jepp, det går litt rundt. Svimlet sånn at jeg snublet i trapp i går. (Datt ikke hardt og fikk ikke vondt) men må passe på å ikke prøve meg på trapper når jeg er svimmel [emoji50]
Uff, ja det kan bli skummelt!:wideyed:

Ja, igår ble jeg svimmel 5 ganger. Når jeg våknet, skulle sitte og legge meg...Aldri opplevd noe sånt før. Alt blir bare skjevt og går rundt. Er det normalt? Jeg er 10+2 i forhold til babyverden og 9+2 i forhold til utvendig tul.

Ja, igår ble jeg svimmel 5 ganger. Når jeg våknet, skulle sitte og legge meg...Aldri opplevd noe sånt før. Alt blir bare skjevt og går rundt. Er det normalt? Jeg er 10+2 i forhold til babyverden og 9+2 i forhold til utvendig tul.
Jeg har vært sånn til tider fra før jeg fikk positiv test. Var et av de første tegnene jeg fikk da jeg begynte å sjangle når jeg gikk ut av bilen blant annet :hilarious:

Ja, enkelte dager tror jeg at jeg skal gå i bakken [emoji85]

Back
Topp