Jeg er så svimmel, begynte for ca 4 dager siden. Er 5+1.
Noen flere som er svimle ?
Noen flere som er svimle ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sniker fra septemberHar vært plaget med svimmelhet siden uke 5. Var det i forrige svangerskap også. Verst når jeg reiser meg fra liggende eller fra sittende på gulvet. Blodtrykket går rett i bunn og jeg peser som en hval. Meget tiltrekkende...
![]()
Hmm va mye svimmel forrige svangerskap , men fikk svangerskapsforgiftning alikevelJeg var svimmel i forrige svangerskap, og nå kjenner jeg den kommer snikende igjen. Har vært veldig svimmel i dag så har sikkert lavt blodtrykk og blodtrykksfall igjen. Utrolig slitsomt. Men fordelen med lavt blodtrykk er at man ikke får svangerskapsforgiftning sa legen min![]()
Svimmel ja, men hadde du lavt blodtrykk?Hmm va mye svimmel forrige svangerskap , men fikk svangerskapsforgiftning alikevel![]()
Trur ikke det men hadde ofte blodtrykksfallSvimmel ja, men hadde du lavt blodtrykk?
Min stemor har vanligvis lavt blodtrykk og hun fikk svangerskapsforgiftning og gikk lenge uten at de oppdaget det siden blodtrykket hennes var rundt 80/125 noe som jo er normalt for andre.Jeg var svimmel i forrige svangerskap, og nå kjenner jeg den kommer snikende igjen. Har vært veldig svimmel i dag så har sikkert lavt blodtrykk og blodtrykksfall igjen. Utrolig slitsomt. Men fordelen med lavt blodtrykk er at man ikke får svangerskapsforgiftning sa legen min![]()
Jeg var hos legen forrige gang. Ingenting de kunne gjøre, men veldig lurt å sjekke ut hva det kan væreJeg sliter også MASSE med svimmelhet nå5+2
Men er det ingen av dere som kontakter lege? Bare jeg som er overnervøs? Tenkte ringe legen i morgen. Svartner helt når jeg reiser meg. Trenger ikke å sitte/ligge først heller. Kan bare lene meg litt fram og rette meg opp, så svartner det.
Da har vi det på samme måte :-/Ja, trenger ikke mer enn bare å snu meg i senga og da snurrer alt i hodet på meg![]()
Da har vi det på samme måte :-/
Det gjør jeg ogsåFryktelig ubehagelig.. snakker med legen snart om det ikke blir bedre
Det gjør jeg ogsånoen dager er verre enn andre her
Jobber i barnehage og må da egentlig kunne snu meg rundt uten å gå i bakken