Svimmel

Sniker fra september:) Har vært plaget med svimmelhet siden uke 5. Var det i forrige svangerskap også. Verst når jeg reiser meg fra liggende eller fra sittende på gulvet. Blodtrykket går rett i bunn og jeg peser som en hval. Meget tiltrekkende...:p

Sniker fra september:) Har vært plaget med svimmelhet siden uke 5. Var det i forrige svangerskap også. Verst når jeg reiser meg fra liggende eller fra sittende på gulvet. Blodtrykket går rett i bunn og jeg peser som en hval. Meget tiltrekkende...:p

Jeg var ikke svimmel i forrige svangerskap så dette er veldig nytt for meg.
Skikkelig svimmel spesielt når jeg reiser meg men også når jeg beveger hode av og til :-/ slitsomt

Jeg var svimmel i forrige svangerskap, og nå kjenner jeg den kommer snikende igjen. Har vært veldig svimmel i dag så har sikkert lavt blodtrykk og blodtrykksfall igjen. Utrolig slitsomt. Men fordelen med lavt blodtrykk er at man ikke får svangerskapsforgiftning sa legen min :)

Jeg var svimmel i forrige svangerskap, og nå kjenner jeg den kommer snikende igjen. Har vært veldig svimmel i dag så har sikkert lavt blodtrykk og blodtrykksfall igjen. Utrolig slitsomt. Men fordelen med lavt blodtrykk er at man ikke får svangerskapsforgiftning sa legen min :)
Hmm va mye svimmel forrige svangerskap , men fikk svangerskapsforgiftning alikevel :)

Svimmel ja, men hadde du lavt blodtrykk?
Trur ikke det men hadde ofte blodtrykksfall :) uansett håper jeg att jeg slipper svangerskapsforgiftning denne gang;)

Jeg sliter også MASSE med svimmelhet nå :( 5+2
Men er det ingen av dere som kontakter lege? Bare jeg som er overnervøs? Tenkte ringe legen i morgen. Svartner helt når jeg reiser meg. Trenger ikke å sitte/ligge først heller. Kan bare lene meg litt fram og rette meg opp, så svartner det.

Min stemor har vanligvis lavt blodtrykk og hun fikk svangerskapsforgiftning og gikk lenge uten at de oppdaget det siden blodtrykket hennes var rundt 80/125 noe som jo er normalt for andre.
Heldigvis gikk det bra med dem

Jeg sliter også MASSE med svimmelhet nå :( 5+2
Men er det ingen av dere som kontakter lege? Bare jeg som er overnervøs? Tenkte ringe legen i morgen. Svartner helt når jeg reiser meg. Trenger ikke å sitte/ligge først heller. Kan bare lene meg litt fram og rette meg opp, så svartner det.
Jeg var hos legen forrige gang. Ingenting de kunne gjøre, men veldig lurt å sjekke ut hva det kan være :)

Ja, trenger ikke mer enn bare å snu meg i senga og da snurrer alt i hodet på meg :dead:

Her har det svartnet for meg når jeg reiser meg for fort igår og idag. Idag var det rett før jeg datt i bakken :p får vist være litt forsiktig framover ;)

Japp, det begynte i går.. Skikkelig ubehagelig :(

Back
Topp