Svimmel!

|Frosken|

Juni12s hobby/håndarbeider
VIP
Junibarna 2015
Idag er jeg så sykt svimmel og kvalm! Klarte ikke gå støtt til badet engsng de første doturene idag. Syns det er litt ekkelt å være sånn... Skulle vært på kontroll idag, men hverken jordmor eller lege hadde tid før neste uke. Så nå vurderer jeg å ringe legekontoret og høre om jeg kan få målt blidtrykk, hb og levere en urinprøve hvertfall... Bare så stress at jeg har 20min kjøring til legen, det frister lite...!

Idag er jeg så sykt svimmel og kvalm! Klarte ikke gå støtt til badet engsng de første doturene idag. Syns det er litt ekkelt å være sånn... Skulle vært på kontroll idag, men hverken jordmor eller lege hadde tid før neste uke. Så nå vurderer jeg å ringe legekontoret og høre om jeg kan få målt blidtrykk, hb og levere en urinprøve hvertfall... Bare så stress at jeg har 20min kjøring til legen, det frister lite...!
Åssen uke er du a?? Det er akkurat sånn jeg har det i dag.. Drit kvalm, og dødssvimmel :o

Jeg var sånn i går... Helt shaky! Få deg frisk luft, vann og noe salt mat og se om det hjelper?

Høres ikke noe godt ut:( kanskje det hjelper å spise og drikke litt?
Kanskje ikke så lett, men?

Eg også har vert plaga med svimmelhet i det siste! Uke 36+3 no..men ska på ultralyd idag og jordmor kontroll fredag..tenkte få målt ting då..håpe du kjem deg i løpet av dagen :)

Jeg var sånn i går... Helt shaky! Få deg frisk luft, vann og noe salt mat og se om det hjelper?
Høres ikke noe godt ut:( kanskje det hjelper å spise og drikke litt?
Kanskje ikke så lett, men?

Måtte få levert ungenr i bhg så har vært ute og både spist og drukke før jeg skrev dette. Det hjalp bittelitt, men et fortsatt veldig svimmel og kvalm. Sikkert bare lavt blodtrykk eller jernmangel, bare stress å komme seg tillegen og sjekke. Måtte legge meg litt og da snurra rommet. Sov en time ca og helt sjelven når jeg våknet igjen nå.

Det kan høres ut som du ikke får i deg nok vann! Husk at det er nå på slutten av svangerskapet kroppen trenger mest vann.

Hiv innpå en liter vann og se om det hjelper :)

Det kan høres ut som du ikke får i deg nok vann! Husk at det er nå på slutten av svangerskapet kroppen trenger mest vann.

Jeg drikker veldig mye, så tror ikke det har noe med det å gjøre. Men jeg har hvertfall blitt bedre utover dagen, så gidder rett og slett ikke dra til legen om det ikke blir verre igjen.

Back
Topp