Svimmel

Tror det er ganske vanlig... Selv om jeg ikke har det sånn selv. Men da jeg var gravid sist så kunne jeg helt plutselig ikke stå i stillaset lenger for jeg ble veldig svimmel og var redd for å falle ned! Og jeg hadde stått øverst der hele sommeren! Men ikke svimmel ellers..

Hadde svimmelhet under første graviditet, og har det til tider nå også.

Jeg er svimmel innimellom og føler da at jeg blir litt kvalm, men så går det over.

Lavt blodtrykk for min del. Og det faller når jeg reiser meg brått... Da blir jeg svimmel da!

Jeg får det også, helst når jeg reiser meg. Trenger ikke å være når jeg reiser meg raskt heller. Sikkert pga lavt blodtrykk. Jeg har hatt det alle gangene + lavt jernlager.
Men for 2 uker siden fikk jeg krystallsyken for andre gang, så den henger jo litt i ennå :p

Jeg får det også, helst når jeg reiser meg. Trenger ikke å være når jeg reiser meg raskt heller. Sikkert pga lavt blodtrykk. Jeg har hatt det alle gangene + lavt jernlager.
Men for 2 uker siden fikk jeg krystallsyken for andre gang, så den henger jo litt i ennå :p

Krystallsyken er ikke noe gøy!!:-( håper det går over snar :)

Krystallsyken er ikke noe gøy!!:-( håper det går over snar :)
Nei, jeg liker ikke karuseller en gang :p Heldigvis ikke så gale som førstegang, men da viste jeg ikke hva som var galt. Denne gangen holdt jeg hodet i ro med en gang jeg merket det, og sov oppreist de neste nettene ;)

I dag har jeg vært skikkelig svimmel...! Fryktelig ekkelt :-( Andre som opplever det? Tenker med en gang at noe kan være galt! Men tror ikke det sånn egentlig. Ubehagelig uansett... :-\

Jeg er mye svimmel, får blodtrykksfall når jeg reiser meg. Har lavt bt til vanlig og det blir ikke bedre når jeg er gravid :p

Jeg er mye svimmel, får blodtrykksfall når jeg reiser meg. Har lavt bt til vanlig og det blir ikke bedre når jeg er gravid :p
Veldig, veldig kjent.

Sånn har jeg det også. Mannen sier jeg snart bør ha lært, når jeg stopper et par meter fra sofaen og finner noe å holde meg i til verden er i vater igjen. Ofte ham.

Ikke, ikke, ikke fra liggende til stående i en bevegelse.

Legen min sier at det er vanlig å få lavere blodtrykk i begynnelsen av svangerskapet:-) Det er nok derfor dere er svimle.

Veldig, veldig kjent.

Sånn har jeg det også. Mannen sier jeg snart bør ha lært, når jeg stopper et par meter fra sofaen og finner noe å holde meg i til verden er i vater igjen. Ofte ham.

Ikke, ikke, ikke fra liggende til stående i en bevegelse.
He he, høres ut som meg det der. Heldigvis har jeg en foring mellom stua og gangen to meter fra sofaen som kommer veldig hendig til :p Greit å ha en mann å holde seg i til tider også, lærer jo aldri :D

Back
Topp