JanuaryJones
Blir kjent med forumet
Jeg blir så sykt svimmel innimellom. Det er veldig ubehagelig. Er det vanlig, tro?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg får det også, helst når jeg reiser meg. Trenger ikke å være når jeg reiser meg raskt heller. Sikkert pga lavt blodtrykk. Jeg har hatt det alle gangene + lavt jernlager.
Men for 2 uker siden fikk jeg krystallsyken for andre gang, så den henger jo litt i ennå![]()
Nei, jeg liker ikke karuseller en gangKrystallsyken er ikke noe gøy!!:-( håper det går over snar![]()
Veldig, veldig kjent.Jeg er mye svimmel, får blodtrykksfall når jeg reiser meg. Har lavt bt til vanlig og det blir ikke bedre når jeg er gravid![]()
He he, høres ut som meg det der. Heldigvis har jeg en foring mellom stua og gangen to meter fra sofaen som kommer veldig hendig tilVeldig, veldig kjent.
Sånn har jeg det også. Mannen sier jeg snart bør ha lært, når jeg stopper et par meter fra sofaen og finner noe å holde meg i til verden er i vater igjen. Ofte ham.
Ikke, ikke, ikke fra liggende til stående i en bevegelse.