Svimmel

Gutt2012/spire 2015

Elsker forumet
Junibarna 2015
Flere som er svimle her?? Har vært endel svimmel og kvalm i det siste, skal på svangerskapskontroll i morra og tenker å nevne det.. Må legge med ned med beina høyt avogtil.. Kan jo kanskje være lavt blodtrykk ..

Opplever det samme selv nå om dagen, spesielt når jeg går opp trappa :( hadde lavt bt på 90/50 hos jm igår så ikke så rart, fikk bare beskjed om å ta det med ro når det skjer.

Ja, men hos meg skyldtes det visst lite jern. Så har startet på jerntilskudd nå :)

Jeg er en del svimnel. Kommer når blodtrykket er lavt. Har vært sykemeldt en mnd nå da jeg har en jobb som ikke kan tilrettelegge..

Legen min sa at det skyltes økt blodmengde i kroppen ifb med graviditet.. Får vel bare stole på han. Skal ta nye blodprøver i uke 28-32 så finner vel ut av det da hvis jeg mangler et eller annet...

Jeg blir svimmel når jeg får kynnere. Vet ikke hvorfor, kanskje blodtrykket faller når det strammer til?

Har vært svimmel innimellom i det siste og nesten besvimt på jobb et par ganger. Har litt lavt blodtrykk.

Back
Topp