Svimmel

Lykkegravid

Betatt av forumet
Hei. Er 7+0 i dag og er kjempe svimmel. Andre som har det sånn? Null energi og hver gang jeg reiser meg opp eller står for lenge blir jeg svimmel. er sykemeldt t.o.m 16/6. Vet ikke hvordan jeg skal klare og komme tilbake på jobb nå hatt en del smerter også uten blødning. Veldig beskymret så håper alt er bra på ultralyd i morgen

Sent from my iPhone using BV Forum

Har du målt blodtrykket?
Jeg har det slik, pga lavt blodtrykk

Nei har ikke gjort det. Kanskje jeg skal gjøre det i morgen på ultralyd da :)

Ja, det vil jeg anbefale.
Jeg drikker vann, og skal snart på butikken og kjøpe salte kjeks og chips. :)

Jeg har vært en del svimmel også, og har dager med svært lite overskudd, men svimmelheten det har blitt litt bedre - var verst rundt uke 5, da var jeg helt i ørska. Hvis du er sykemeldt pga nevnte symptomer og du ikke er bedre til 16.6 får du sikkert forlenget sykemelding :)

Jeg er også svimmel. Var på butikken forrige uke og ble akutt så svimmel at jeg måtte sette meg ned midt inne i butikken og sitte 10 min.. lite energi og..

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Godt og høre at det er flere av oss :-p har dere hatt smerter i magen også ? Det kommer innimellom hos meg. Siden jeg har mistet to ganger før så er jeg veldig nervøs :-(. Blir godt og komme på ultralyd i morgen og få bekrefta hvordan det står til med den lille :-)

Jeg var mye svimmel og slapp fra uke 4-6. I uke 4 hadde jeg blodtrykksfall. Noe jeg ikke har opplevd i mine 2 forrige svangerskap. Slet med vondt i hodet i tillegg. Nå er jeg i uke 8.bare kvalmen og dårlig matlyst nå om dagen. Sørg for å drikke mye. Små spise ofte.så du hele tiden har noe å gå på ☺

Godt og høre at det er flere av oss :-p har dere hatt smerter i magen også ? Det kommer innimellom hos meg. Siden jeg har mistet to ganger før så er jeg veldig nervøs :-(. Blir godt og komme på ultralyd i morgen og få bekrefta hvordan det står til med den lille :-)

Jeg har smerter. Ikke hele tiden men innimellom.. jeg har også mistet og blir kjemperedd.. igår fikk jeg skikkelig menssmerter på ettermiddagen og i natt stakk det i venstre eggstokk om og om igjen.. jeg var på ultralyd igår og alt var bra med spiren da..

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg sliter mye med svimmelhet. Er 8+2 idag.

❤️❤️
Storesøster født september-2008
Lillebror (eller søster) januar-2015

Jeg var mye svimmel i uke 5-7, men det har bedret seg nå. Har høyt blodtrykk, så i mitt tilfelle har det ingen sammenheng med blodtrykket. Det er bare det at kroppen omfordeler blodet på en annen måte en til vanlig ;)
Drikk mye er mitt beste tips, og reis deg sakte opp, gjerne i flerre etapper.
Lykke til på ultralyd i morgen! :)

Sjekk jernlageret, blodtrykket og noe som heter kalium! Jeg sleit med det samme med min første, da var det kalium-mangel. Og nå med min andre er det jernmangel. Veldig viktig at du får sjekket det for det kan bli alvorlig. Jeg måtte legges inn med min første, nå har jeg vært tidlig ute med å få sjekket visa-versa.

Har du sjekket deg for krystallsyken? Det har jeg nemlig :-) er ille kjett når det er på det værste!

Jeg er svimmel denne gangen. Kan ikke huske jeg var det med de andre. Her var det lavt BT og jeg tenker også jernlagret mitt, da jeg har kronisk lavt jern.

Termin 17. Januar

Jeg er sånn hele tiden. Har kjempelavt blodtrykk. Det er ikke farlig i utgangspunktet men jeg besvimer en del noe som gir en del fall. Og det er jo ikke helt bra. Så jeg må være veldig forsiktig når jeg merker det er på det værste.... Spist salt mat, det kan hjelpe :) og lakris :)

Back
Topp