Svimmel

Miina

Betatt av forumet
Januarskatter 2015
Flere som sliter med svimmelhet? Siste dagene har jeg vert av og på svimmel, uhh..

Jepp! Men ikke sånn at jeg svimer av.. Bare merker det når jeg reiser meg fort, at jeg blir svimmel og ikke ser noe på noen sekunder. Ubehagelig :(

Jeg også. Vært svimmel siden før positiv test:)

Termin: 14.januar 2015?❤️

Begynte med deg i går. Litt svimmel når jeg reiser meg fort, men går over etter et par sekunder.

Jeg er veldig svimmel, spesielt når jeg reiser meg fort eller står lent fremover en stund og reiser meg opp igjen..
Skikkelig ekkelt å "miste" synet.. men heldigvis ikke vært så ille at jeg har følt at jeg skulle besvime enda.
Håper ikke det går så langt heller..

Jeg og blir fort svimmel når jeg reiser meg. Ubehagelig, men kommer seg når jeg får roet meg.

Jeg sliter med krystallsyken så ja :( utrolig slitsomt, men er såååå glad jeg er gravid :-D

Sent from my iPhone using BV Forum

Godt å høre at det ikke bare er meg og at det er en gravid ting ;)

Dette har jeg også kjent på i noen dager! Og lå som d har vært så ekstremt varmt og tett i lufta, har d vært verre enn på lang stund

Nummer tre kommer 22.januar 2015 ! ;)

Godt å høre at det ikke bare er meg og at det er en gravid ting ;)
Man har lettere for å få blodtrykk fall når man er gravid og det får man ofte når man reiser seg opp:). Ta det litt penere når du reiser deg:)

Termin: 14.januar 2015?❤️

Jeg merker at eg blir svimmel når eg har stått masse og det er skikkelig travelt på jobb!! Ubehagelig!!

Termin: 5.jan

❤️min første❤️

Litt svimmel av og til når jeg reiser meg ja. Men er ikke sånn at jeg følee jeg holder på å besvime, heldigvis:)

Svimmel når jeg reiser meg. Ubehagelig, må alltid holde meg i noe så jeg ikke faller om. Har aldri besvimt før - og håper jeg aldri gjør det heller :o :)

Jepp.. har holdt på i 4 uker nå. Ikke konstant, men den kommer og går som den vil..

❤ Jente januar 2012 ❤
❤ Magetroll januar 2015 ❤

Termin 03.01.15

Sendt via BV-appen

Jeg var hos legen her om dagen. Besvimte da jeg tok blodprøver :( er så varm og svimmel om dagen. Ble sendt opp til legen og han til blodtrykket og det har sunket (har lavt blodtrykk fra før av). Sliter med blodtrykksfall også så passer på å ikke reise meg fort opp. Var sånn i forrige svangerskap også

<3 termin 09.01.15 <3

Jeg blir svimmel om jeg står for lenge oppreist.. Får blodtrykksfall, ekle greier!:)

Nyttårslykke<3

Back
Topp