Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Flere som er svimmel?snupsii skrev:
Holder på å svime av hele tiden og er konstant svimmel, føler som jeg er på en båt....Noen fler? Eller noen som vet hva det kommer av?
Gunne skrev:Flere som er svimmel?snupsii skrev:
Holder på å svime av hele tiden og er konstant svimmel, føler som jeg er på en båt....Noen fler? Eller noen som vet hva det kommer av?
Ja, som skrevet over så kommer svimmelheten av lavt blodtrykk. Det er kjempe
ekkelt. Jeg svimmlet noe veldig med nr.1. Besvimte rett som det var. Ta det opp med legen hvis du detter om over alt. Jeg kunne ikke være i jobb når det stod på som værst. Men det kom seg litt etter som månedene gikk. ;)
Masse lykke til. :)
Det trenger ikke å være sånn hele svangerskapet, men noen kan ha det gjennom hele. Men det er ikke farlig, bare litt ubehagelig. Er mindre bra å få for høyt blodtrykk. Lavt blodtrykk er faktisk avlastende for hjertet, men kroppen blir litt sliten og svimmel av minimal blodtilførsel og dermed oksygentilførsel, men kroppen får nok! Får man skikkelig besvimelsestendenser kan man kontakte lege. Det er ikke alltid så mye som kan gjøres, men det man kan gjøre selv er passe på å få i seg godt med væske og salter. Drikk gjerne farris! Lavt blodtrykk er vanskeligere å behandle enn høyt. Under graviditeten utvider sirkulasjonssystemet i kroppen seg og dette fører som regel til et lavere blodtrykk enn vanlig. Dette er helt normalt i et svangerskap, men noen kan merke det bedre enn andre ved svimmelhet, trøtthet.mammamoren skrev: