Svigers..

Jeg har et godt forhold til svigers, heldigvis. Svigermor har helt siden snuppa ble født, sagt at vi burde få hundre barn, så fantastisk som lillegull er[:D][:D] Er overbevist om at hun kommer til å bli superglad når hun får vite det, samtidig som hun kommer til å være litt skuffet for at hun ikke fikk vite noe med en gang testen var positiv[8D]

Min mor derimot, kommer ikke til å være like glad. Hun har sagt flere ganger i vår at vi bør vente med å få en til, og at det kommer til å bli mye vanskeligere å få noen til å passe to enn bare den ene vi har[&o] Litt kjipt at det er sånn egentlig, for mamma var ikke noe glad da vi fortalte det første gangen heller... Hun gratulerte oss ikke engang før jeg sendte henne en melding to dager senere og sa at jeg ikke orket å snakke med henne hvis hun var så frekk at hun ikke engang kunne late som om hun var glad på våre vegne...

Annet enn dette er hun faktisk en strålende og engasjert mormor...

Jeg har ikke et godt forhold til mine svigerforeldre [&o] Når vi er med svigermor må vi hele tiden føre samtalen, for verken hun eller den nye kjæresten sier stort [&:] Og jeg tror ikke hun har vært på besøk mer enn 5 ganger siden vi fikk Lucas som blir ett år denne mnd... Hun bor 10min borte med bil! Så hun er ikke en veldig engasjert farmor nei! Hun har heller aldri tilbudt seg å passe mini [&o]
Svigerfar har jeg et litt bedre forhold til, det blir liksom ingen pinlig stillhet [;)] Men utenom det så er han ikke så mye bedre han heller... Kommer sjelden på besøk, for de er alltid ute og farter på festivaler osv! Men dårlig råd, ja det har han! haha... Han har heller aldri tilbudt seg å passe mini [&o]

Uff, skulle ønske de hadde vært bedre svigerforeldre og besteforeldre enn det de er... Sambo har faktisk et mye bedre forhold til mine foreldre enn til sine egne, og det sier jo sitt!
Så vi gidder ikke å si noe til dem på en stund enda [8D]

jeg har et godt forhold til mine svigerforeldre, men noen ganger kan de bli litt for mye å tar litt mye over å til tider føler jeg meg overkjørt.
vi har ikke fortalt de enda om dette svangerskapet, men under det forrige så var de helt oppi det, hun strikket masse til babyen som lå i magen å maste på meg ting jeg ikke ville ha som feks den gammle sprinkelsengen som alle hennes små hadde brukt. jeg ville egentli kjøpe ny seng til vår, men det endte opp med at vi bare måtte ta den senga da for å gjøre henne fornøyd. denne gangen skal vi kjøpe ny seng om hun vil eller ikke =) den senga vi fikk av hu er jo rene dødsfellen og Marcus skadet seg sånn på den så han ligger i reisesengen sin han å sprinkelsenga er kastet.

Det virker jo som de fleste har et godt forhold til sine svigerforeldre, og det er bra! [:)]

Men det er vel lov å si fra hvis man føler på at de "overkjører" deg litt, eller hvis de blir veldig masete? [8|]

ORIGINAL: KineMyrn

Det virker jo som de fleste har et godt forhold til sine svigerforeldre, og det er bra! [:)]

Men det er vel lov å si fra hvis man føler på at de "overkjører" deg litt, eller hvis de blir veldig masete? [8|]

Det er jo lov.... men JEG syns det er FRYKTELIG vanskelig[;)]

Flotte svigerforeldre som hjelper massse med prinsessene. De storkoser seg der. Ble veeeldig gla når vi nå venter en til [:D]

Back
Topp