Svigers..

KineM

Flørter med forumet
Hei hei :)

Bare lurer på hvilket forhold dere har til svigerforeldrene deres, og hvordan de er i forhold til graviditeten...?
Noen som føler at de er litt for ivrige?

Jeg har et godt forhold til svigers, men syns de kan bli litt slitsomme hvis vi er veldig lenge med dem.

Svigermor maste i hele graviditeten min om at tiden gikk så SAKTE og at jeg var gravid i all evighet. Og a det var "dårlig gjort" at i fortalte det så tidlig....Ble gaaal av det. For synte jo tiden gikk tregt selv også[&:] Så ja, hun kan bli litt for mye!

Uhm.. Jeg har aldri møtt dem

Har ikke vært av noe spesielt grunn, men nå maser de veeeldig om å møte meg.

Vi har ikke fortalt det til dem ennå, for sist når vi mistet (da var vi forøvrig hos dem, i sverige) ble dem så lei seg... Ikke så rart, for noen timer før hadde vi fortalt at de skulle bli besteforeldre igjen... De forguder jo julia over alt i verden[:)]

Men vi har et veldig godt forhold, selv om det kan bli nok iblant[;)] Er det ikke slik det skal være?[8D]

Jeg må si at jeg blir litt "redd" fordi svigermor er så ivrig allerede, og jeg er bare 4+3...
De bor ikke langt unna, og jeg merker at jeg blir redd for hvordan det skal bli når ungen er født, om hu kommer til å trenge seg på hele tiden, da hadde jeg blitt gal...!

har et veldig godt forhold til de.
Nå har de ikke fått vite noe om denne enda, og vi skal prøve å holde det skjult helt til jul [:D]
men forrige gang, var svigermor veldig ivrig etter å få vite kjønnet, da vi ikke ville si det sist. [:D]

Jeg har et bra forhold til de. Jenta mi har et fantastisk forhold til de [:)][:)]

ORIGINAL: Aug09Apr11

Nå har de ikke fått vite noe om denne enda, og vi skal prøve å holde det skjult helt til jul [:D]
men forrige gang, var svigermor veldig ivrig etter å få vite kjønnet, da vi ikke ville si det sist. [:D]

Til jul[:-][:-][:-] Jeg er IMPONERT!!![:D][:D]

Har sånn OK forhold til de, men tenkte skulle vente til vi var kommet 12-14 uker på vei...

ORIGINAL: Julia09

SIGN!!! Kan vel ikke holde dte skjult så lenge??

ORIGINAL: Fly

Uhm.. Jeg har aldri møtt dem

Har ikke vært av noe spesielt grunn, men nå maser de veeeldig om å møte meg.

ikke møtt dem enda? Oi.....har du og gubben vært sammen lenge eller? [:)]

De er helt supre[:)]
Er det lenge siden vi har vært hos de, er det gjerne jeg som foreslår at vi skal reise til de hehe.
De har hjulpet oss masse og koser seg masse med Tiril. De maser aldri, spør bare om det går bra og stiller opp om det er noe. [:)] Jeg har ingen egne foreldre her, så supert at vi har svigers. De bor et par timer unna desverre.

Veldig flotte svigerforeldre som bor et par timer unna:) De er i full jobb begge to så de har nok å gjøre og syns at de er her for sjelden nesten. Mens mine foreldre bor veldig nært og d syns jeg er herlig[:)] Kan kanskje bli litt for mye for samboeren min av og til, men det får han bare holde ut[:D] Skal på ferie med svigers nå om 2 uker og det gleder jeg meg masse til. 

Har godt forhold til mine svigeforeldre. Vi bor veldig nærme men opplever dem absolutt ikke masete, men vi får hjelp når vi trenger det. Veldig kjekt å ha svigeforeldre som eg kommer godt overens med siden vi bor veldig langt fra mine foreldre[&o]

Har et godt forhod til svigers.. Svigermor er litt fæl til å mase av og til da men, spesielt om mat.. Der skal man helst spises hele døgnet [8D]
Har veldig dårlig forhold til mine foreldre så ekstra godt å ha fantastiske svigerforeldre da [:)]

ORIGINAL: knotiknoM

SIGN!!! Kan vel ikke holde dte skjult så lenge??

du tror ikke det vises innen den tid??
går jo hvis dere ikke møtes da sikkert.
men hadde jeg vært bestemora så hadde jeg faktisk blidd irritert hvis andre hadde fått vite det før meg.

har ett kjempegodt forhold til min forhåpentligvis snart kommende svigermor, om bare gubben får ut finger'n og kanskje frir en dag.. Hun er koselig, og jeg prater vel nesten mere med henne enn med min egen mor. Hun var veldig entusiastisk ved forrige graviditet og blir vel det ved denne også. Hun har bare ett barn så eneste muligheten for barnebarn dette--

Jøss, ja det må jeg si.. hvordan i all verden skal det gå til? magen er vell ganske så stor da?? det er iallefall min![8D][:)]

Svigers er skilt. Har et veldig godt forhold til svigermor, vi kan prate om alt. Hun er veldig glad for lille spire :) Svigerfar vet ikke noe ennå, vi har ikke så godt forhold til han. Han får vite det når vi "vet" at alt går bra.

Er faktisk utrolig redd for å si noe til dem. Dem er gammeldags og mener at man må være minst 25 år før man får barn. Så det hjelper ikke noe at jeg er 18 og han er 23 :P

Back
Topp