Kom hjem med prinsessa på tirsdag, og siden har svigers vært innom hver dag. De bor rett i nærheten å kjører ofte forbi, så forstår at det er lett for de å bare stikke innom. Dette er første barnebarnet, så jeg forstår de på en måte veldig godt! Men, det begynner allerede å bli litt slitsomt, å vi er bare på dag 5-6 De kommer også gjerne hver for seg, slik at det blir ekstra mye besøk. Hintet om at vi ønsket å være alene i morgen da det har vært veldig mye besøk, da var de usikre på om de overlevde en dag uten å se henne.....
Hvordan løser vi det her? Håper at det skal gå seg til, men har litt på følelsen at det kan bli lenge til. Har egentlig veldig godt forhold til dem, men kjenner at dette fort kan tære på. Samboer ser/ kjenner ikke på det samme som jeg gjør
Hvordan løser vi det her? Håper at det skal gå seg til, men har litt på følelsen at det kan bli lenge til. Har egentlig veldig godt forhold til dem, men kjenner at dette fort kan tære på. Samboer ser/ kjenner ikke på det samme som jeg gjør