snudd den fremovervendt! oppdaget det idag..hun har vært bortreist i helgen, så jeg ga beskjed til mannen at han fikk hjelpe henne å snu den til bakovervendt igjen.. den var det tidligere, og sist helg så skrev hun i sms at hun holdt på å snu den, og jeg sa til henne at snuppa skal sitte slik til hun er ihvertfall 3!! helst 4!! "åja! da får jeg snu den igjen" hun. så jeg trodde hun hadde gjort det...men nå oppdaget jeg at hun ikke hadde det likevel..
det er svigermor som passer snuppa hver dag mens jeg er på jobb..så kommer hun og henter snuppa hver morgen, så de kjører jo bil hver dag..jeg er ikke klar for å snu henne nå! mannen lurte på hvorfor hun ikke bare kunne sitte fremovervendt..??!!! så jeg måtte på BV for å finne link til videoer med krasjtester og lignende..litt sjokkert over at han ikke visste grunnen til at barn er anbefalt å sitte bakovervendt til de er 4 år..
det er svigermor som passer snuppa hver dag mens jeg er på jobb..så kommer hun og henter snuppa hver morgen, så de kjører jo bil hver dag..jeg er ikke klar for å snu henne nå! mannen lurte på hvorfor hun ikke bare kunne sitte fremovervendt..??!!! så jeg måtte på BV for å finne link til videoer med krasjtester og lignende..litt sjokkert over at han ikke visste grunnen til at barn er anbefalt å sitte bakovervendt til de er 4 år..