Svigermor!!!:0) en hyllest!

• Trådstarter Trådstarter AB
  • Opprettet Opprettet

AB

Forumet er livet
Siden det var en tråd om svigermonster, så vil jeg lage en hyllest tråd!!
Min svigermor er nemlig helt fantasisk!! Hun er bare koselig og grei og jeg følte meg hjemme hos både henne og svigerfar fra dag 1!... å nå som vi har fått Nathaniel er hun kjempehjelpsom.. hun stikker ofte innom og hun tilbyr seg å passe Nathaniel slik at jeg og mannen min kan få tid for oss selv.
Jeg synes det er helt topp å bare sitte å drikke kaffe og skravle med svigermor[:D]

Min svigermor er toppers[:D]

Så koselig da [:)]
Mange som sliter med sine svigermødre. Jeg har et nøytralt forhold. Noen ganger blir man irritert, andre ganger ikke, hehe. Men hun er ikke noe svigermonster da [:D] Absolutt ikke [:)].

Ta godt vare på denne svigermoren :)

Eg har og ei grei svigermor[;)] Er ikkje enige om alt, men det er vel ikkje meiningen heller????

Min svigermor er som ei ekstra mamma eg kan snakke med om alt, men ingen er så god som mi mamma

Jeg hadde en fantastisk svigermor, men da det ble slutt med faren til Elias så mistet jeg jo hun[:(]
Pluss hun bor i Chile og[:(]

Tenkte nettopp på det samme faktisk!!!

Svigermora mi er også helt super! Hun har tatt mi mot meg med åpne armer siden jeg kom inn i sambo`s liv![:)][:)][:)] 
Forleden dag hadde hun vært på salg og kjøpt jakker til meg og dattra si!
Det hun sa var: "Æ må jo ta vare på jentan mine"...Hehe..
Jeg ble sååå glad for å høre det![;)]
Har vært med på alle bursdager og konfirmasjoner siden starten, og første jula jeg var smamen med sambo (Hadde da vært sammen ca 6mnd) fikk jeg et kjempefint sminkeskrin![:)]

Jaja, jeg skal ikke klage iallfall!

Jeg kan snakke med svigermor om nesten alt mulig...Greit å ha noen å prate med hvis jeg trenger det....

Fy fader så heldig dere er !!
Orker ikke ødelegge deres hylles tråd med mine historier, men
vil bare si  NYT DET!!!

Min svigermor bryr seg kun om sine egne barn. Hun sier det selv ihvertfall "jeg bryr meg bare om mine barn jeg vet du"...[:D] Komisk, men bra hun tenker på sine barn da, de er jo hennes...
Glad jeg har mamma og pappa jeg [;)][:D]

MIN SVIGERS ER OGSÅ HELT FANTASTISK. [:D][:D][:D]

Signerer denne [:)]
ORIGINAL: Lena_22

Henger meg heldigvis på her!!![:D]
Min svigermor er verdens herligste vesen, uavhengig og sterk. Positiv og vimsete. Glad jeg er så heldig, og det gjelder også for svigerfar.[:D]

ORIGINAL: AB

Siden det var en tråd om svigermonster, så vil jeg lage en hyllest tråd!!
Min svigermor er nemlig helt fantasisk!! Hun er bare koselig og grei og jeg følte meg hjemme hos både henne og svigerfar fra dag 1!... å nå som vi har fått Nathaniel er hun kjempehjelpsom.. hun stikker ofte innom og hun tilbyr seg å passe Nathaniel slik at jeg og mannen min kan få tid for oss selv.
Jeg synes det er helt topp å bare sitte å drikke kaffe og skravle med svigermor[:D]

Min svigermor er toppers[:D]

slenger meg på denne![:D]hu involverer seg å kjøper ting til snuppa med entusiasme hele tiden....er så koselig[:)]lett å snakke med og veldig koselig[:)]

er så glad jeg ikke fikk en svigermor jeg ikke kommer over ens med....ikke nok med at hun er moren til mannen i mitt liv,men hun er også farmor til lillegull.

hadde vert veldig trist om hun var "en typisk sviger mor"vet ikke hvorfor svigermødre har fått det negative rykte men[:D]

Jeg er veldig glad i svigermor jeg også[:D] Hun er veldig snill og hjelpsom (av og til litt for mye), og stiller alltid opp når noen trenger henne.[:)]

har en grei svigermor nå, men har en x-svigermor som ikke er riktig klok, skulle tro hun var sendt fra helvete[:-] ja vet det var stygt sakt, men det er så mye tull hun har gjort.

begge mine svigemødre er toppers[:D]

Mor og far her er ikke sammen så. Derfor har jeg to:) hehe Sier vi
Svigefare er topp oxo:)

har også en helt topp "svigermor". Det vil si at jeg og sønnen min blir invitert masse til foreldrene til eks- sambo.
Vi er begge en del av familien deres, selv om jeg og sønnen deres ikke bor sammen lenger - og det setter jeg kjempe pris på!!![:)] For noen uker siden var vi med de på hyttetur på fjellet, og det var skikkelig kos! Har også et supert forhold til eksen min da[:)]

E visst ikkje bare æ som har ei super svigermor...og svigerfar da[:)]

Fra dag 1 følte æ mæ velkommen...har ALDRI blitt så godt mottatt av fremmede folk før...de e hjelpsom økonomisk når vi har det trangt...de tok vare på hundan før vi fant oss plass å bo...de kjøpt huset vi bor i (vi leie av dem)...når de kjæm på besøk (bor laaaaaaaaangt herfra) så hjelpa ho te me matlaging, rydding, klesvask og de betal all mat år de e her...ho ring 3 ganga i uka ca for å hør kor det går me oss...du kan prat me de om ALT...kommer me gode råd...

Så ska det sies at dama e 72 år...mamma te 5...bestemor te 15 og oldemor te 3[:D] Kor tar ho energien fra? [:D]

den ordentlige svigermora mi e ganske masete! Men dama til svigerfar e kjempe grei[:D][:D]

min svigermor er helt super med barnebarna sine :-) hun tar dem med på alt mulig. Så da får det heller være at vi ikke alltid er helt enige :-)

Slenger meg på her. For min svigermor er også superduper,å æ kan faktisk si at hu e ei utrolig stilig å pen dame. kunne ikkje tenkte meg ei anna svigermor, å svigerfar er også toppen... Hjelper til der det trengs. I starten av forholdet me sambo, hadde vi veldig dårlig råd, men svigers stilte opp å hjalp oss økonomisk. Er sååå takknemlig for å ha fått slike svigerforeldre. Å her for 2 dager siden kom svigermor med blomster til meg. [:D] 

Back
Topp