AB
Forumet er livet
Siden det var en tråd om svigermonster, så vil jeg lage en hyllest tråd!!
Min svigermor er nemlig helt fantasisk!! Hun er bare koselig og grei og jeg følte meg hjemme hos både henne og svigerfar fra dag 1!... å nå som vi har fått Nathaniel er hun kjempehjelpsom.. hun stikker ofte innom og hun tilbyr seg å passe Nathaniel slik at jeg og mannen min kan få tid for oss selv.
Jeg synes det er helt topp å bare sitte å drikke kaffe og skravle med svigermor[:D]
Min svigermor er toppers[:D]
Min svigermor er nemlig helt fantasisk!! Hun er bare koselig og grei og jeg følte meg hjemme hos både henne og svigerfar fra dag 1!... å nå som vi har fått Nathaniel er hun kjempehjelpsom.. hun stikker ofte innom og hun tilbyr seg å passe Nathaniel slik at jeg og mannen min kan få tid for oss selv.
Jeg synes det er helt topp å bare sitte å drikke kaffe og skravle med svigermor[:D]
Min svigermor er toppers[:D]

For min svigermor er også superduper,å æ kan faktisk si at hu e ei utrolig stilig å pen dame. kunne ikkje tenkte meg ei anna svigermor, å svigerfar er også toppen... Hjelper til der det trengs. I starten av forholdet me sambo, hadde vi veldig dårlig råd, men svigers stilte opp å hjalp oss økonomisk. Er sååå takknemlig for å ha fått slike svigerforeldre. Å her for 2 dager siden kom svigermor med blomster til meg. [:D]