Svigermødre!!

Frumei:
hvor gammel er du da? det viktigste er jo at dere elsker hverandre og har det godt i lag.. alderen skal ikke ha noe å bety når det gjelder kjærligheten.. mener iallefall jeg.. [;)]

uff da det hørtes ikke bra ut..hadde ei sånn ei jeg og med eksen.. heldigvis er det ikke så gale denne gangen, men kjenner at det kan bli litt mye ja..[&:]

Frumei:
det er jo ikke gale.. du er iallefall over 18 ..hehe nei er ikke alltid lett med den der aldersforskjellen. men den burde ikke ha så mye å si siden begge er voksne mener jeg[;)]

ORIGINAL: Insolita

Nei, er godt fornøyd med min jeg[:)]
[hr]sign [:D][:D]

Her holder jeg meg unna moren til sambo, vil ikke kalle henne svigermor engang. For har absolutt ikke noe tilfelles med henne, hun lever på en totalt annen planet enn meg. Hun er et merkelig vesen

ORIGINAL: Yvonnemor

tonen er veldig grei hos oss og.. men av og til så kan hun bare komme med sånne dumme kommentarer. prøver å ikke ta de til meg men er ikke alltid like lett.. og jeg blir nok litt fort lei meg.[:(]

sign... min mangler totalt sosiale antenner[:'(]

ORIGINAL: Ferraribabe

Her holder jeg meg unna moren til sambo, vil ikke kalle henne svigermor engang. For har absolutt ikke noe tilfelles med henne, hun lever på en totalt annen planet enn meg. Hun er et merkelig vesen

ORIGINAL: Lois Lane

Det hender ja. Det er fra barn, fulle folk og NORDLENDINGER en får høre sannheten.....[:-][8D] [:D]

du har også fra det høye nord? svigermor er heilt grei,faktisk flott,men mannen hennes kan eg styre min begeistring for til tider.ikkje alltid like ille heldigvis[:)]

fornøyd med min svigermor! er såklar tider hvor jeg kunne tenkt meg en annen, men ville aldri byttet henne for noe i verden.

Liker min godt[:)] Hun er en veldig spesiell dame. Nesten bestandig blid og glad[:D] Både hun og svigerfar er kunstmalere[8D][:D]

Velkommen til svigermor-hælvette!![:'(][:@][:@][:@]

JAAA! Hun kan være grusom! Men stort sett vil hun ingen noe vondt da... Men kan være så sinnsykt manipulerende og egosentrisk den dama... *grøss*

ORIGINAL: Lois Lane

Det hender ja. Det er fra barn, fulle folk og NORDLENDINGER en får høre sannheten.....[:-][8D] [:D]

SIGNERER...

Har en topp svigermor. Hun er av den typen som er redd for å være til bry og som ikke vil blande seg for mye inn i vårt liv, men som alltid stiller opp hvis vi trenger det[:)].

Jeg har sett min svigermor 3 ganger siden jeg giftet meg med sønnen hennes for snart 3 år siden. Hun bor 10 min unna oss. Men hun har valgt alkoholen framfor familien, og da syns jeg egentlig det er like greit at hun holder seg vekk....

ORIGINAL: snuppis30

Jeg er kjempe fornøyd med min [:)]

Bare god!
Men mener kanskje litt for godt til tider...[8|]

Duller EKSTREMT med Andrea, overreagerer litt ved sykdom og sånn, skal ringe legen og runkaller og det som verre e[8D]
Har itillegg masa på mæ fra dag 1 med minstejenta om puppen... Holder ho såvidt før det e tilbake til mæ fordi "ho bare MÅÅ ha litt pupp", når ho fikk mat for kort kort tid siden og ungen slettes ikkje vil ha mat, ho bare surke litt...[>:]
Og så har ho masa og masa og masa litt til om at æ må gi ungen grøt for å gjøre ho mer fornøyd??? fra ho va knapt 3 måneda!
Nesten så æ har fullamma i over 6 måneda på trass[8D]

Back
Topp