Svigermødre!!

Yvonnemor

Blir kjent med forumet
Noen av dere som har ei forferdelig ufølsom svigermor til tider??

Det hender ja. Det er fra barn, fulle folk og NORDLENDINGER en får høre sannheten.....[:-][8D] [:D]

ja til tider så er jeg og veldig fornøyd med min svigermor.. for hun hjelper oss veldig..men av og til så kan hun være så ufølsom at jeg orker ikke å være i samme rom en gang. kan godt være at jeg er veldig hormonell for tiden, men kunne ønske at hun av og til bare kunne holde munn!!

uff tydeligvis bare jeg som har en "kjekk" svigermor..[:(]

ORIGINAL: Insolita

Nei, er godt fornøyd med min jeg[:)]

Samme her

hun er og kan være kjempe snill men viss hun har en dårlig dag så er det jeg som får høre det.. og nå føler jeg at jeg har nok med å tenke på meg selv siden formen min ikke er så god. men viss hun er på besøk da, så kan hun komme med små kommentarer som sårer veldig..

er supergodt fornøyd med min svigermor.. hun er gammel og dårlig, men er så ungdommelig å kul atte[;)][;)] er forferdelig glad i henne.. men tror ikke hun vet det selv[:D]

har hatt ei monstersvigermor, har 0 kontakt med henne.. takk å pris for det!!!!![:D]

jeg og min sambo og sarah benedict har akkurat flyttet inn hos svigers og det funker topp!!!

de er utrolig greie og kjekke å ha...

nei heldigvis ikke. har verdens beste svigermor[:D]

Fornøyd med min, veldig snill og hjelpsom[:)]

Veeeeeeldig snill og hjelpsom..............

tonen er veldig grei hos oss og.. men av og til så kan hun bare komme med sånne dumme kommentarer. prøver å ikke ta de til meg men er ikke alltid like lett.. og jeg blir nok litt fort lei meg.[:(]

Ho er grei ho. Men kan bli litt too much noen ganger... Ho blander seg inn litt for mye og prøver å overstyre og bestemme. Men ellers er ho grei[:)]

ORIGINAL: Insolita

Nei, er godt fornøyd med min jeg[:)]

samme her.. kunne ikke hatt bedre[:D]

jiter:
ja min og er veldig snill men kan liksom bli litt mye av og til.. vet hun mener godt ,men allikevel.. sønnen hennes er jo voksen og vi klarer oss fint. ikke det at jeg ikke er takknemlig for all hjelpen vi får, for det er jeg.. men hun prøver å styre litt til tider. hun har faktisk skjerpa seg mye i det siste og det er jeg veldig glad for.. men sånn i dag når hun kom, så hadde hun kjøpt en body til jenta som vi venter på, men svigerinna mi altså hennes datter hadde jo sakt at hun aldri måtte finne på å kjøpe i den minste str, for jeg var jo så svær!! og jeg bare satt der og tenkte ok.. jeg sa til henne at så stor var jeg jo ikke, men da var hun kjapp med å si at JO det var jeg.. men både vennene mine og jordmora mi sier at jeg er gjennomsnittlig og ikke noe spesielt stor. og det har vi fått høre på alle ultralydenen og.. så jeg blir så lei meg når hun alltid må si sånne ting, spesielt når hun så at jeg ikke var helt i form i dag[&:]

ORIGINAL: Yvonnemor

ja til tider så er jeg og veldig fornøyd med min svigermor.. for hun hjelper oss veldig..men av og til så kan hun være så ufølsom at jeg orker ikke å være i samme rom en gang. kan godt være at jeg er veldig hormonell for tiden, men kunne ønske at hun av og til bare kunne holde munn!!

Sign!!

Jeg vet ikke [8D]

Hun engasjerer seg overhodet ikke, og på 4,5 måneder har jeg fått 2 kommentarer om svangerskapet. Den ene var "gratulerer" da hun fikk vite det, og det andre var om når vi kunne hente en vugge vi skal få låne.

Sånn ellers er hun vel helt ok, men skulle virkelig ønske hun gadd å iallefall se på magen når vi er i samme rom da.

Back
Topp