Vet ikke helt hva jeg skal si..
Hadde et godt forhold til de til å begynne med men har bare gått nedoverbakke etter gutten mitt var født.
Er noe med svigermor som jeg ikke vet hva som er galt og føler/vet hun snakke bak ryggen min til hennes andre unger. vet at hun har sagt noe til samboeren og han har etter det jeg vet stått på min side. vi bor ca halv time/time fra henne og hun har ikke sett barnbarnet sitt på noen måneder. Kommer ikke på besøk, vill bare at vi skal komme til henne. har gitt henne mange sjangser til å se han men ikke så bra tilbake melding på det. begynner å gå lei av å gi sjangser og få dritt sleng bak ryggen da jeg ikke vet hva som plager henne. Samboeren har også lagt merke til det og synes det er dårlig av henne. Hun har ingen problemer å besøke de andre barnebarna, bare min sønn. sist hun fikk se han, ga jeg beskjed at vi skulle være en plass i god tid og hun jobber rett ved, men da måtte hun mye før hun kunne komme og da hun kom hadde vi ventet i 2timer og hun fikk bare sett han kort stund for han var trøtt og det hun gjore var å sende melding til samboeren å sa at hun var så heldig å fikk sett han i ca.10min.Det såret! jeg vet at jeg blir nevnt til søskene hans av henne,for det merkes på oppførselen deres mot meg.
hun har sluttet å ringe meg,bare samboeren. hun klaget på at jeg aldri tok tlf, men jeg kunne ikke ta tlf da man ikke hører den eller holder på å gi ungen mat. ringte mange ganger opp igjen, 6måneder siden ca var sist hun ringte meg. hun har holdt på å ringe samboeren mange ganger men han vet hva hun vill så ikke alltid han tar tlf. men ringer ikke meg da han ikke svarer. han har også sagt hun må skjerpe seg og hun kan komme på besøk siden vi ikke har førekort..
Da hun ringer så er det alltid når han kommer på besøk og det er så lenge siden hun har sett sønnen vår.. samme leksa helle tiden... dumt at det har blitt sånn, for hun er snill og koselig, men det er vanskelig å se det nå..[&:] Der tung å ha det sånn, trodde aldri det skulle bli sånn! Å det er ikke bedre at søskene hans tror det er meg som gjør det sånn og sikker hun også.. for det virke sånn.
Unnskyld for det ble litt langt! måtte bare få det ut!!!!!!