svigerfamilie

anya

Flørter med forumet
Hvordan er deres svigerfamilie?
Godt eller sånn på midt på treet forhold til de?

Jeg har ett godt forhold til mine svigerforeldre- heldigvis siden de bor rett i nærheten av oss [;)][:)] Min egen familie derimot... men de bor da også 30 mil herfra [8D]

Du da?

Har et godt forhold til de fleste i svigerfamilien min. De har et par litt "spesielle medlemmer" men de er jo greie folk stort sett.

Svigermor og svigerfar bor jo rett ved siden av oss, og jeg er veldig glad i dem. Selv om svigermor kan bli litt vel sladrete og skravlete. Er ikke bare å stikke innom 5 minutter, for ho har alltid så innmari mye å fortelle. Som ikke alltid er like interessant... [&:][;)]

Men de er supre besteforeldre og svigerforeldre.

Vet ikke helt hva jeg skal si..
Hadde et godt forhold til de til å begynne med men har bare gått nedoverbakke etter gutten mitt var født.
Er noe med svigermor som jeg ikke vet hva som er galt og føler/vet hun snakke bak ryggen min til hennes andre unger. vet at hun har sagt noe til samboeren og han har etter det jeg vet stått på min side. vi bor ca halv time/time fra henne og hun har ikke sett barnbarnet sitt på noen måneder. Kommer ikke på besøk, vill bare at vi skal komme til henne. har gitt henne mange sjangser til å se han men ikke så bra tilbake melding på det. begynner å gå lei av å gi sjangser og få dritt sleng bak ryggen da jeg ikke vet hva som plager henne. Samboeren har også lagt merke til det og synes det er dårlig av henne. Hun har ingen problemer å besøke de andre barnebarna, bare min sønn. sist hun fikk se han, ga jeg beskjed at vi skulle være en plass i god tid og hun jobber rett ved, men da måtte hun mye før hun kunne komme og da hun kom hadde vi ventet i 2timer og hun fikk bare sett han kort stund for han var trøtt og det hun gjore var å sende melding til samboeren å sa at hun var så heldig å fikk sett han i ca.10min.Det såret! jeg vet at jeg blir nevnt til søskene hans av henne,for det merkes på oppførselen deres mot meg.
hun har sluttet å ringe meg,bare samboeren. hun klaget på at jeg aldri tok tlf, men jeg kunne ikke ta tlf da man ikke hører den eller holder på å gi ungen mat. ringte mange ganger opp igjen, 6måneder siden ca var sist hun ringte meg. hun har holdt på å ringe samboeren mange ganger men han vet hva hun vill så ikke alltid han tar tlf. men ringer ikke meg da han ikke svarer. han har også sagt hun må skjerpe seg og hun kan komme på besøk siden vi ikke har førekort..
Da hun ringer så er det alltid når han kommer på besøk og det er så lenge siden hun har sett sønnen vår.. samme leksa helle tiden... dumt at det har blitt sånn, for hun er snill og koselig, men det er vanskelig å se det nå..[&:] Der tung å ha det sånn, trodde aldri det skulle bli sånn! Å det er ikke bedre at søskene hans tror det er meg som gjør det sånn og sikker hun også.. for det virke sånn.

Unnskyld for det ble litt langt! måtte bare få det ut!!!!!!

har verdens beste svigerfamilie jeg[:D] stortrives med de.. jeg og svigermor treffes ofte over en kopp kaffe[:D] kunne ikke fått bedre!!

Uffda,anya- det der hørtes ikke noe greit ut [&:]
Håper dere får ordna opp i det på ett eller annet vis [:)]

Jeg har et kjempebra forhold til mine svigerforeldre [:)] Har på en måte vokst opp sammen med de ettersom jeg ble sammen med "gubben" når jeg var bare 15.

Så slitsomt Anja!!
Syns det er veldig bra at du har din samboer på ditt "lag" da.
Håper det ordner seg for dere!!

Min svigerfamilie er jeg kjempe heldig med.
Svigermor og jeg er stadigvekk på shoppingsturer i sammen.
Eller så har vi rødvinskvelder sammen.

Svigerfar bor litt lengre vekk, men han og fruen er også veldig hyggelige.

Har ett kjempe godt forholdt til svigers jeg..
Ser på de som mine foreldre[:)]

Å de er verdens beste besteforeldre til Noah.

Uff har ikke et forhold til min samboers familie, de fleste er narkomane eller holder på med ett eller annet. Faren har han ikke noe særlig kontakt med bare sånn av og til, moren hun er noe for seg selv, litt for voldsom for min del. Har ingenting felles med henne prøver og like henne men er noe med henne som bare jeg ikke liker.

Det er godt at det ikke er bare meg som har et vanskeligt forhold til svigers..
Hadde et fint forhold til å begynne med, hva som gikk galt vet ikke jeg eller samboeren. som sier senest i dag at hun må skjerpe seg ellers kan hun bare være.
Kom på å tenke, at etter jeg ikke var enig med hun i da det kom til vaksinen sønnen min skulle ta første gang etter da har det igrunnen bare vært nedoverbakke.. Hun har vært uenig med mye jeg og samboeren gjort da det kommer til sønnen vår men helst meg. merkelige ting hun kan komentere på og få meg til å føle meg teit,det plaget meg at jeg får følelsen av hun skulle få meg til å føle meg uduglig..
så hun kunne styre som hun ville..
men jeg kommer fra stor familie og holder min plass, sier ifra og mange ganger holder jeg munn og biter det i meg. samboeren sier ifra han og eller venter til en annen gang og tar det opp da..

Vel, verken bra eller dårlig vil jeg si. Vet aldri hvor jeg har Svigermor og synes hun er innmari rar iblandt. Kan ikke prate med  henne om noe, hun spøker det bare bort uansett. Svigerfar, er så stille sier jo ingenting jo... Ikke mye jeg har prata med han i løpet av disse 9 åra.[&:][&:]
I tillegg er svigermor ganske så syk, men det må for all del ikke nevnes og man må ikke prøve å hjelpe eller spørre hvordan det går med henne[8|][:-][:o][:'(][&:][:(]  ehe forstå det den som vil...

Men de er greie med meg, men skulle så gjerne hatt et kjempe forhold , hvor vi kunne gjort ting sammen osv.. Skjer aldri
Er dårlig kommunikasjon her i gården ja, men når den ene parten ikke vil ha god kommunikasjon da er det ikke så mye man får gjort.

svigermor og nye mannen har jeg er greit forhold til. ringer ikke å prater lenge,jeg reiser ikke på besøk alene ditt heller. men jeg liker di godt for det altså.

svigerfar og kona der er det verre med. kona er kjempe koselig,har besøkt hu flere ganger mens svigers er på jobb. svigerfar liker meg overhodet ikke. han har aldri likt meg,jeg har vært sammen med samboer nå i snart 6 år. men nå som vi har fått barn sammen så tror jeg han føler at han må godta meg,hvis ikke så får han jo ikke sett barnebarnet sitt. samboer har ikke bra forhold til faren sin han heller. men godt til mora si.....

Jeg har et kjempegodt forhold til svigers. De er alle tiders! [:D]

hehe tror jeg har vært så irritert på mine svigers...svigermor og sviger søster ringte til helse stasjon og blablabla....dere vetjo hele historien...herregud at det har vært dårlig forhold her

har et helt greit forhold til de....men merker det er noem små ting etter snuppa ble født...men utenom det er de veldig greie

Jeg har et veldig fint forhold til svigerfamilien min! Kjempegjeng!! Noen ganger er det tilogmed bare jeg som er på besøk.. Jeg tar med meg barnet og drar opp i kollen for litt kaker og kaffe! Det hender vi blir sittende i timesvis.. dessverre er ikke alltid frua med, men jeg prøver å holde båndene sterke på egenhånd! Familie er viktig og en god støtte å ha.. Ikke minst en glimrende barnevakt! Er som regler jeg som triller vognen og kona som bærer baggen.. da er det veldig kjekt at vi ofte bytter jakke og sover med klærne på! jepp.. så sånn er det..

Det må være så slitsomt å ha et dårlig forhold til svigerfamilien. Masse sympati til dere!
Men godt å høre at det er mange her som har et bra forhold til svigerfamiliene sine også.

Jeg elsker svigermor. Hun er topp. Føler jeg kan prate med henne om alt. Vi prater ofte lenge i telefonen. Dessverre ser jeg henne ikke så ofte, for hun bor i et annet land. Resten av svigerfamilien er greie også, men dem har jeg mer et vanlig forhold til, og ikke så tett som til svigermor.

ORIGINAL: J. Bakken

Jeg har et veldig fint forhold til svigerfamilien min! Kjempegjeng!! Noen ganger er det tilogmed bare jeg som er på besøk.. Jeg tar med meg barnet og drar opp i kollen for litt kaker og kaffe! Det hender vi blir sittende i timesvis.. dessverre er ikke alltid frua med, men jeg prøver å holde båndene sterke på egenhånd! Familie er viktig og en god støtte å ha.. Ikke minst en glimrende barnevakt! Er som regler jeg som triller vognen og kona som bærer baggen.. da er det veldig kjekt at vi ofte bytter jakke og sover med klærne på! jepp.. så sånn er det..

He he.. måtte le litt av denne setningen[:D]

Svigerfamilie er godt å ha!!
Er det en ny mann her på forumet?
Koselig det altså[;)]

Back
Topp