svetting

smiley86

Glad i forumet
Dere som har født, svetta dokk mye den fysta nattå? Og hvordan var de andre nettene etterpå? Ekkelt å våkna gjennomblaude :p

Jeg har også svettet mye på nettene men vet ikke om det er pga etter svangerskapet eller fordi vi lå lenger på sykehuset og hadde en ekkel madrass som de ofte har på sykehus. Mannen pg klaget på at han svettet mer når han lå på den type madrass. Men jeg har lest en plass at det er vanlig å svette mer etter en fødsel; -)

Gjorde det de tre første nettene ja.. Sikkert noe hormoner som skal ut av kroppen tenker jeg :-)

Jeg svettet masse når jeg var innlagt i uke 26 og... Det er de teite madrassene og mangel på åpne vinduer :/

Ja leste det va normalt men lurte på kor lenge så eg må vell regna me et par netter ha æsj :p var klissblaut mangen ganger i natt. Er og vondt å ligga på sidene, får sånn etterrier då

Jeg er på natt to etter fødsel og svetter enda ;-)
Er sånn tisselaken på sengene som gjør at det blir ekstra klamt...
Jeg har bedt mannen ta med to nye t-skjorter, tror det skal holde siste natta...

Ja leste det va normalt men lurte på kor lenge så eg må vell regna me et par netter ha æsj :p var klissblaut mangen ganger i natt. Er og vondt å ligga på sidene, får sånn etterrier då
Du har fått smertestillende til etterriene? Ikke lid unødvendig! ;-)
Ligg litt på magen når du har sjans, det lindrer...

Sniker fra desember. Jeg fødte for 4 uker siden, og først den siste uka at det har begynt å gi seg. Heldigvis! !

Svettet så mye den første natta at jeg spratt opp av senga og tusla rundt ute i vinternatta ett par min rundt St. Olavs :p

Back
Topp