Svettetokter

Loppa77

Elsker forumet
Marsmellows-15
Jeg vet det er vanlig å svette en del under graviditeten og i tiden rett etter fødsel, men jeg har fortsatt omtrent daglig noen ubehagelige svettetokter. Spesielt når jeg står opp på natten og morgenen. Er ikke slik at svetten renner (selv om det føles slik), men blir bare så varm at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. På natten kan jeg forresten også være våt av svette når jeg tenker meg om..
Er til vanlig en person som fryser mye, men etter at jeg ble gravid og fikk Tuva har jeg knapt vært kald i det hele tatt.
Husker da jeg var gravid og sto ute på trappa i 10 minusgrader og spiste frokost:-)

Flere som fortsatt har det slik? Har det med ammingen å gjøre? Jeg ammer kun et par ganger om dagen, så litt rart om det er det som gjør det. Har fått tilbake mensen for lengst, så trodde liksom hormonene hadde stabilisert seg igjen nå.

Jeg får noen sånne hetetokter :P hs sa det har med amming å gjøre, men jeg fullammer så vet ikke hvordan det er om man ammer mindre :)

Jeg har det også slik innimellom. Fullammer så har tenkt at det har noe med det å gøre :)

Jeg svetta noe enormt de første månedene, så mye at jeg måtte dusje hver dag, og sikkert flere gang om dagen.

Svetter mer enn normalt nå og, men føler d er mer overkommelig. D har vel med amming og hormonbalansen å gjøre.

Back
Topp