Svartengel`s sin prøvedagbok

ORIGINAL: sikon

Det kommer en dag du må bruke dem! [;)]


Hittil har eg gitt bort min CB digital[:D] Så da er det iallefall blitt bruk for ein:P *hihihi*

Sida du ligg ein pp foran meg, vert da muligens din tur først[:)]
 
ÅÅåå så nydelege små tvillinger på tv2 no da. Og skikkeleg fascinerende at dem har ulik farge i huden, eg syns dem ligna kvarandre litt uansett[:D]
Kor mange her hadde fått panikk om dem fekk beskjeden at dem venta to eller tre små? [:D] Klart man blir glad etterkvart, men litt panikk får man uansett kor mange det er sikkert, eller? [:)]
 
Er det mulig å kjede seg slik? Eg har så lyst å reise heim til mannen min og kose no

*notere ned at det ikkje var lurt å sjå filmen: "sjå hu snakkar og" [:(]
 
Er ikkje lett å fungere i kvardagen når søvnen er helt på tur[:-] Og eg har fått tabletter, på midlertidig basis, som skal hjelpe å sova men eg har tatt ein rundt klokka 22 i kveld og ikkje noko søvn sålangt. Eg var kjempetrøtt, så la meg halv ni i dag. Eg skal tidlig opp men enn kor tidlig eg er oppe, eg får ikkje sove på kvelden. Bra at eg skal til min kjære på onsdag, eg får gjerne sove betre der.
Ha ei god natt alle prøvere og sova godt[:D]
 
Heisann.

I dag er på dag 10 og tenkjer fælt på om El kjem til laurdag eller om hele syklusen min skal tulle seg til igjen.
Ellers så har eg tenkt å snakke litt med legen ang vekt, sida eg har eit par kg for mykje. Og om evt eg bør gå ned dem kg, samt eg vil ha full sjekk om eg er frisk osv. Eg følar meg bra men kan aldri vite. Sjekke blodtrykk, jern osv er lurt. Eg er jo tross alt 27 i år[8D] Og siste 1,5året har det jo vore tre store operasjoner for meg og da kun vore til lege med det. Bra eg har tett oppfølging av lege enda. Men eg skal få den sjekken uten å da nevne at me prøver å bli gravid[:-] For dem vil fraråde meg å prøve enda, pga at ryggen ikkje vil tåle eit svangerskap.
Så da lurer eg på, dere jenter som har vore gravid før: Når er det da begynner å bli tungt for ryggen? (Eg veit at dette vil variere litt såklart)
Er det andre jenter her som har hatt prolaps og prøver å bli gravid no? For da vil eg gjerne vite korleis deres lege har reagert på det[:)] Eg trener rygg kvar dag og eg går lange turar kvar einaste dag. Eg veit at eg må trene gjennom hele svangerskapet og eg får nok fysio då også[:)]
Og dere som syns eg er gal for å prøve, ta kontakt med meg[:)] Så skal eg forklare at dette er noko som eg har hatt lyst til sida eg var 20år ca. Men at eg har venta pga at eg ikkje har hatt rett mann å få barn med. Når eg endeleg fann han, så vart eg sjuk. [:-] Og dette året, ja dette året, da SKAL ting gå min veg[:D]

*er utolmodig etter ei/ein liten spire* [:-] [:D]
 
No bare må eg få ut litt damp her[:@] Før i kveld hadde eg så sabla vondt i magen og nå stikker da slik eit par cm ved sida av brystvorta, i det høgre brystet... [:'(][:'(]  Eg har da aldri hatt det slik nokon gong før, vondt i magen ja. Men ikkje stikking i puppene. I går stakk det i høgre men ikkje så vondt som dette.
Kva er det som skjer?? [:-]

 
Etter å ha sovet ut etter kosen i natt[:D] Så må eg vel vaska huset og handla inn ting. Eg ser at han bur aleine som regel hele tida, men det har mykje med at han jobber meir enn kva andre, i vanlige jobber gjer.
Og sida det er slim i dag, så kan eg jo håpa at me treffe EL denne pp og at mensen ikkje kjem til 10/02.

Kva skal dere jenter gjera i dag? [:)][:)]
 
Hei, og velkommen[:)]
Takk for koselig hilsen i dagboka mi, kjekt at du gadd å lese[;)]
Håper spiren sitter fortere hos dere[:D]
 
ORIGINAL: Amodi

Hei, og velkommen[:)]
Takk for koselig hilsen i dagboka mi, kjekt at du gadd å lese[;)]
Håper spiren sitter fortere hos dere[:D]


Det var kjekt å lese. Eg håpa at spira sitje denne gang, har EL no trur eg. Eg har ein god følelse men ikkje lett å vite då.
 
ORIGINAL: Svartengel

ORIGINAL: Amodi

Hei, og velkommen[:)]
Takk for koselig hilsen i dagboka mi, kjekt at du gadd å lese[;)]
Håper spiren sitter fortere hos dere[:D]


Det var kjekt å lese. Eg håpa at spira sitje denne gang, har EL no trur eg. Eg har ein god følelse men ikkje lett å vite då.

 
Nei, det er ikke godt å vite. Tror også at jeg har EL nå, pga EL-slim i noen dager, og smerter idag...
Denne prøvingen er som en berg og dalbane, det går opp og ned[:)]
Vi er i 12pp nå, så det nærmer seg styggelig ett år med prøving. Men vi gir aldri opp[:D] Håper bare at andre slipper å vente like lenge. (Jeg skal ikke klage altså, mange som har prøvd lengre enn meg)
 
Er det mange som vet at dere prøver eller?
 
Nei, det er ikke godt å vite. Tror også at jeg har EL nå, pga EL-slim i noen dager, og smerter idag...
Denne prøvingen er som en berg og dalbane, det går opp og ned[:)]
Vi er i 12pp nå, så det nærmer seg styggelig ett år med prøving. Men vi gir aldri opp[:D] Håper bare at andre slipper å vente like lenge. (Jeg skal ikke klage altså, mange som har prøvd lengre enn meg)

Er det mange som vet at dere prøver eller?



Eg har hatt smerter i ei lita uke no, stikkninger i bryst og høgre side, rett nedfor navlen. Og elslimet kom i dag[:D] Ja dere har prøvd ei stund da, får håpa dere blir gravide snart[:)]
Eit par venniner av meg veit, om typen har sagt noko til nokon veit ikkje eg. Men min familie har ingen peiling. Kva med dere?
 
ORIGINAL: Svartengel

Nei, det er ikke godt å vite. Tror også at jeg har EL nå, pga EL-slim i noen dager, og smerter idag...
Denne prøvingen er som en berg og dalbane, det går opp og ned[:)]
Vi er i 12pp nå, så det nærmer seg styggelig ett år med prøving. Men vi gir aldri opp[:D] Håper bare at andre slipper å vente like lenge. (Jeg skal ikke klage altså, mange som har prøvd lengre enn meg)

Er det mange som vet at dere prøver eller?



Eg har hatt smerter i ei lita uke no, stikkninger i bryst og høgre side, rett nedfor navlen. Og elslimet kom i dag[:D] Ja dere har prøvd ei stund da, får håpa dere blir gravide snart[:)]
Eit par venniner av meg veit, om typen har sagt noko til nokon veit ikkje eg. Men min familie har ingen peiling. Kva med dere?


 
Både foreldrene mine og hans vet det... Og et par av mine venninner og et par av hans kompiser. Flere vil jeg ikke si det til, bor på en liten plass der sladrefaktoren er ganske så høy[:D]
 


Både foreldrene mine og hans vet det... Og et par av mine venninner og et par av hans kompiser. Flere vil jeg ikke si det til, bor på en liten plass der sladrefaktoren er ganske så høy[:D]


Eg har ikkje sagt det til familien min på grunn av at dei ikkje støtter meg. Og eg orka ikkje måtte tenkje på at dei er i mot meg og få høyra da kvar gang...
 
ORIGINAL: Svartengel

Heisann.
Eg er ei dame på 26 år og kjæresten er 32. Vi har lenge snakka om å få et barn eller to:) (Men typen har sagt at han vil ha fire stk) [:-] Jeg tror at han får føde 2 av dei sjølv ja[:D] Jeg sluttet på pillen i 2007 men på grunn av helse, så gjekk det ikke bra.
Så nå skal jeg finne ut av min syklus som har vore noe ustabil siste stunden. Derfor vert da kun skrevet ned slike reknestykker samt litt info om hva jeg finn ut etterhvert. Jeg er usikker på om jeg i det hele har eggløsning men jeg tester ikke og har ikke tenkt å starte med det. Jeg har mer lyst å ha kosen med sex og slikt og ikke stresse med at jeg må teste etter alt mulig.

Januar:

1/01/09: Usikker på syklus dagen her.
2/01/09: Forsatt usikker på syklusdag.
3/01/09: Trodde jeg skulle ha IKM her.
4/01/09: Forsatt ingen tr.
5/01/09: Ingen tr enda.
6/01/09: Ingen tr enda.
7/01/09: Ingen tr enda.
8/01/09: Ingen tr enda.
9/01/09: Ingen tr enda.
10/01/09: Da kom tr. 7 dager over tiden. Er vel i endring då.
11/01/09: Dag 2 av syklusen og har da enda tr.
12/01/09: Dag 3 av syklusen og har enda tr.
13/01/09: Dag 4 og tr sluttet i dag.
14/01/09: Dag 5. Tr skulle vere over men jeg småblødde i dag. Men da ga seg med en gang og omtrent. Det er nå ti dager til eggløsning (kanskje)  men det blir ikke sex denne mnd. Så da vert ingen testing denne mnd.
15/01/09: Dag 6 Fått tatt influensavaksine i dag. Litt småkramper i magen, og det kan vel bety at EL er på vei? Har så utruleg vondt i magen. For første gangen sida jeg var under 18år, må eg ha varmeflaske på magen[:(] Nå var det kommet litt brunt ut og... [:@]
16/01/09: Dag 7 Litt kramper i magen i dag og. Det er kommet mer brunlig utflod i dag, men jeg har lest at det kan skje før EL. Så da rekner jeg med at det er det som skjer.
17/01/09: Dag 8 I dag har eg ikkje noko brun utflod men da stikker litt i puppen min. Forsatt litt kramper i magen men da er ikkje så ille som i forgårs[:D] Men det er ikkje komt noko anna utflod eller noko som kan ligne på El-slim. Får virkeleg håpa at eg har El etter onsdag da[:D] Litt vanskeleg å vite sida eg ikkje tempe eller teste etter El. Og det vil eg heller ikkje gjera, eg vil heller ha kosen og ikkje stresse med det. Med dere veit at det ikkje er lett då.
18/01/09: Dag 9 I dag har eg forsatt litt kramper i magen, men mykje mindre enn dagene før. Da stakk litt i brystene i går, men ikkje noko sålangt i dag. Ikkje noko antydning til elslim enda men satsar på at el er i løpet av uka.
19/01/09: Dag 10 I dag har eg vore på fysio, så nå er eg helt pumpa, men det er godt å få bevegd seg litt og. Forsatt litt kramper i magen men ikkje tegn til noko elslim osv. Men da føles ut som det er noko på veg ja. Nå reiser eg snart heim[:D][:D]
20/09/01: Dag 11 Hadde litt kramper.
21/01/09: Dag 12 Reiser heim til mannen min[:D] [:D] Hadde litt kramper etter sexen. *kryssevirkelegfingreneforatELerpåveg*
22/01/09: Dag 13 I dag var det slim, samt kramper. Spennende å sjå til om me faktisk har klart å laga ei lita spire no
23/01/09: Dag 14 I dag har eg tatt nedvask med Vassendgutane på full guff. Håpar såklart på
24/01/09: Dag 15. Eggløsning om jeg har 28 dagers syklus men det er jeg litt usikker på.
25/01/09: Dag 16
26/01/09: Dag 17
27/01/09: Dag 18
28/01/09: Dag 19
29/01/09: Dag 20
30/01/09: Dag 21
31/01/09: Dag 22

Februar:

01/02/09: Dag 23
02/02/09: Dag 24
03/02/09: Dag 25
04/02/09: Dag 26
05/02/09: Dag 27
06/02/09: Dag 28 Tr?
07/02/09: Første dag Tr?


Så må dere gjerne skrive ting til meg, er da noe jeg må vite, tenke på? Tips og råd?

 
ORIGINAL: Svartengel

Heisann.
Eg er ei dame på 26 år og kjæresten er 32. Vi har lenge snakka om å få et barn eller to:) (Men typen har sagt at han vil ha fire stk) [:-] Jeg tror at han får føde 2 av dei sjølv ja[:D] Jeg sluttet på pillen i 2007 men på grunn av helse, så gjekk det ikke bra.
Så nå skal jeg finne ut av min syklus som har vore noe ustabil siste stunden. Derfor vert da kun skrevet ned slike reknestykker samt litt info om hva jeg finn ut etterhvert. Jeg er usikker på om jeg i det hele har eggløsning men jeg tester ikke og har ikke tenkt å starte med det. Jeg har mer lyst å ha kosen med sex og slikt og ikke stresse med at jeg må teste etter alt mulig.

Januar:

1/01/09: Usikker på syklus dagen her.
2/01/09: Forsatt usikker på syklusdag.
3/01/09: Trodde jeg skulle ha IKM her.
4/01/09: Forsatt ingen tr.
5/01/09: Ingen tr enda.
6/01/09: Ingen tr enda.
7/01/09: Ingen tr enda.
8/01/09: Ingen tr enda.
9/01/09: Ingen tr enda.
10/01/09: Da kom tr. 7 dager over tiden. Er vel i endring då.
11/01/09: Dag 2 av syklusen og har da enda tr.
12/01/09: Dag 3 av syklusen og har enda tr.
13/01/09: Dag 4 og tr sluttet i dag.
14/01/09: Dag 5. Tr skulle vere over men jeg småblødde i dag. Men da ga seg med en gang og omtrent. Det er nå ti dager til eggløsning (kanskje)  men det blir ikke sex denne mnd. Så da vert ingen testing denne mnd.
15/01/09: Dag 6 Fått tatt influensavaksine i dag. Litt småkramper i magen, og det kan vel bety at EL er på vei? Har så utruleg vondt i magen. For første gangen sida jeg var under 18år, må eg ha varmeflaske på magen[:(] Nå var det kommet litt brunt ut og... [:@]
16/01/09: Dag 7 Litt kramper i magen i dag og. Det er kommet mer brunlig utflod i dag, men jeg har lest at det kan skje før EL. Så da rekner jeg med at det er det som skjer.
17/01/09: Dag 8 I dag har eg ikkje noko brun utflod men da stikker litt i puppen min. Forsatt litt kramper i magen men da er ikkje så ille som i forgårs[:D] Men det er ikkje komt noko anna utflod eller noko som kan ligne på El-slim. Får virkeleg håpa at eg har El etter onsdag da[:D] Litt vanskeleg å vite sida eg ikkje tempe eller teste etter El. Og det vil eg heller ikkje gjera, eg vil heller ha kosen og ikkje stresse med det. Med dere veit at det ikkje er lett då.
18/01/09: Dag 9 I dag har eg forsatt litt kramper i magen, men mykje mindre enn dagene før. Da stakk litt i brystene i går, men ikkje noko sålangt i dag. Ikkje noko antydning til elslim enda men satsar på at el er i løpet av uka.
19/01/09: Dag 10 I dag har eg vore på fysio, så nå er eg helt pumpa, men det er godt å få bevegd seg litt og. Forsatt litt kramper i magen men ikkje tegn til noko elslim osv. Men da føles ut som det er noko på veg ja. Nå reiser eg snart heim[:D][:D]
20/09/01: Dag 11 Hadde litt kramper.
21/01/09: Dag 12 Reiser heim til mannen min[:D] [:D] Hadde litt kramper etter sexen. *kryssevirkelegfingreneforatELerpåveg*
22/01/09: Dag 13 I dag var det slim, samt kramper. Spennende å sjå til om me faktisk har klart å laga ei lita spire no
23/01/09: Dag 14 Ikkje noko elslim i dag. Heller ingen kramper
24/01/09: Dag 15. Eggløsning om jeg har 28 dagers syklus men det er jeg litt usikker på. I dag er alt kramper og elslim borte. Er EL over då?
25/01/09: Dag 16
26/01/09: Dag 17
27/01/09: Dag 18
28/01/09: Dag 19
29/01/09: Dag 20
30/01/09: Dag 21
31/01/09: Dag 22

Februar:

01/02/09: Dag 23
02/02/09: Dag 24
03/02/09: Dag 25
04/02/09: Dag 26
05/02/09: Dag 27
06/02/09: Dag 28 Tr?
07/02/09: Første dag Tr?


Så må dere gjerne skrive ting til meg, er da noe jeg må vite, tenke på? Tips og råd?
 
ORIGINAL: Svartengel

Heisann.
Eg er ei dame på 26 år og kjæresten er 32. Vi har lenge snakka om å få et barn eller to:) (Men typen har sagt at han vil ha fire stk) [:-] Jeg tror at han får føde 2 av dei sjølv ja[:D] Jeg sluttet på pillen i 2007 men på grunn av helse, så gjekk det ikke bra.
Så nå skal jeg finne ut av min syklus som har vore noe ustabil siste stunden. Derfor vert da kun skrevet ned slike reknestykker samt litt info om hva jeg finn ut etterhvert. Jeg er usikker på om jeg i det hele har eggløsning men jeg tester ikke og har ikke tenkt å starte med det. Jeg har mer lyst å ha kosen med sex og slikt og ikke stresse med at jeg må teste etter alt mulig.

Januar:

1/01/09: Usikker på syklus dagen her.
2/01/09: Forsatt usikker på syklusdag.
3/01/09: Trodde jeg skulle ha IKM her.
4/01/09: Forsatt ingen tr.
5/01/09: Ingen tr enda.
6/01/09: Ingen tr enda.
7/01/09: Ingen tr enda.
8/01/09: Ingen tr enda.
9/01/09: Ingen tr enda.
10/01/09: Da kom tr. 7 dager over tiden. Er vel i endring då.
11/01/09: Dag 2 av syklusen og har da enda tr.
12/01/09: Dag 3 av syklusen og har enda tr.
13/01/09: Dag 4 og tr sluttet i dag.
14/01/09: Dag 5. Tr skulle vere over men jeg småblødde i dag. Men da ga seg med en gang og omtrent. Det er nå ti dager til eggløsning (kanskje)  men det blir ikke sex denne mnd. Så da vert ingen testing denne mnd.
15/01/09: Dag 6 Fått tatt influensavaksine i dag. Litt småkramper i magen, og det kan vel bety at EL er på vei? Har så utruleg vondt i magen. For første gangen sida jeg var under 18år, må eg ha varmeflaske på magen[:(] Nå var det kommet litt brunt ut og... [:@]
16/01/09: Dag 7 Litt kramper i magen i dag og. Det er kommet mer brunlig utflod i dag, men jeg har lest at det kan skje før EL. Så da rekner jeg med at det er det som skjer.
17/01/09: Dag 8 I dag har eg ikkje noko brun utflod men da stikker litt i puppen min. Forsatt litt kramper i magen men da er ikkje så ille som i forgårs[:D] Men det er ikkje komt noko anna utflod eller noko som kan ligne på El-slim. Får virkeleg håpa at eg har El etter onsdag da[:D] Litt vanskeleg å vite sida eg ikkje tempe eller teste etter El. Og det vil eg heller ikkje gjera, eg vil heller ha kosen og ikkje stresse med det. Med dere veit at det ikkje er lett då.
18/01/09: Dag 9 I dag har eg forsatt litt kramper i magen, men mykje mindre enn dagene før. Da stakk litt i brystene i går, men ikkje noko sålangt i dag. Ikkje noko antydning til elslim enda men satsar på at el er i løpet av uka.
19/01/09: Dag 10 I dag har eg vore på fysio, så nå er eg helt pumpa, men det er godt å få bevegd seg litt og. Forsatt litt kramper i magen men ikkje tegn til noko elslim osv. Men da føles ut som det er noko på veg ja. Nå reiser eg snart heim[:D][:D]
20/09/01: Dag 11 Hadde litt kramper.
21/01/09: Dag 12 Reiser heim til mannen min[:D] [:D] Hadde litt kramper etter sexen. *kryssevirkelegfingreneforatELerpåveg*
22/01/09: Dag 13 I dag var det slim, samt kramper. Spennende å sjå til om me faktisk har klart å laga ei lita spire no
23/01/09: Dag 14
24/01/09: Dag 15. Eggløsning om jeg har 28 dagers syklus men det er jeg litt usikker på.
25/01/09: Dag 16 Reist vekk frå mannen min men ser han om ca tre uker da. Ikkje noko tegn til EL, så trur eg hadde den rett før helga kanskje. Da såg slik ut. Ellers så føler eg ingenting av dei damegreiene.
26/01/09: Dag 17
27/01/09: Dag 18
28/01/09: Dag 19
29/01/09: Dag 20
30/01/09: Dag 21
31/01/09: Dag 22

Februar:

01/02/09: Dag 23
02/02/09: Dag 24
03/02/09: Dag 25
04/02/09: Dag 26
05/02/09: Dag 27
06/02/09: Dag 28 Tr?
07/02/09: Første dag Tr?


Så må dere gjerne skrive ting til meg, er da noe jeg må vite, tenke på? Tips og råd?

 
Hei

Da kjem det ein liten oppdatering her. Det er no 11 dagar (i morgen) til eg kan teste.
Eg er veldig spent, da vart kun sex ein gang på meg når eg var heime. Men eg hadde mensenkramper i magen før sexen og ganske vondt etterpå. Og dagen etterpå kom det ELslim. Så sei meg damer? Har me klart å treffe El trur dykk?
Og når er det man skal ta wild yam? Sånn i tilfelle det ikkje klapper denne pp. Eg er jo tross alt bare på 2 pp denne gangen.
Takker for alle svar[:D]
 
Ja då var dag 17 kommet og det er 11 dagar til eg kan teste. Vanlegvis, før eg vart sjuk, så hadde eg starta med mensensmerter om ei lita uka. Så det blir spennende framover no. Har me klart det tru? [:D][:D]
 

Januar:

1/01/09: Usikker på syklus dagen her.
2/01/09: Forsatt usikker på syklusdag.
3/01/09: Trodde jeg skulle ha IKM her.
4/01/09: Forsatt ingen tr.
5/01/09: Ingen tr enda.
6/01/09: Ingen tr enda.
7/01/09: Ingen tr enda.
8/01/09: Ingen tr enda.
9/01/09: Ingen tr enda.
10/01/09: Da kom tr. 7 dager over tiden. Er vel i endring då.
11/01/09: Dag 2 av syklusen og har da enda tr.
12/01/09: Dag 3 av syklusen og har enda tr.
13/01/09: Dag 4 og tr sluttet i dag.
14/01/09: Dag 5. Tr skulle vere over men jeg småblødde i dag. Men da ga seg med en gang og omtrent. Det er nå ti dager til eggløsning (kanskje)  men det blir ikke sex denne mnd. Så da vert ingen testing denne mnd.
15/01/09: Dag 6 Fått tatt influensavaksine i dag. Litt småkramper i magen, og det kan vel bety at EL er på vei? Har så utruleg vondt i magen. For første gangen sida jeg var under 18år, må eg ha varmeflaske på magen Nå var det kommet litt brunt ut og...
16/01/09: Dag 7 Litt kramper i magen i dag og. Det er kommet mer brunlig utflod i dag, men jeg har lest at det kan skje før EL. Så da rekner jeg med at det er det som skjer.
17/01/09: Dag 8 I dag har eg ikkje noko brun utflod men da stikker litt i puppen min. Forsatt litt kramper i magen men da er ikkje så ille som i forgårs Men det er ikkje komt noko anna utflod eller noko som kan ligne på El-slim. Får virkeleg håpa at eg har El etter onsdag da Litt vanskeleg å vite sida eg ikkje tempe eller teste etter El. Og det vil eg heller ikkje gjera, eg vil heller ha kosen og ikkje stresse med det. Med dere veit at det ikkje er lett då.
18/01/09: Dag 9 I dag har eg forsatt litt kramper i magen, men mykje mindre enn dagene før. Da stakk litt i brystene i går, men ikkje noko sålangt i dag. Ikkje noko antydning til elslim enda men satsar på at el er i løpet av uka.
19/01/09: Dag 10 I dag har eg vore på fysio, så nå er eg helt pumpa, men det er godt å få bevegd seg litt og. Forsatt litt kramper i magen men ikkje tegn til noko elslim osv. Men da føles ut som det er noko på veg ja. Nå reiser eg snart heim
20/09/01: Dag 11 Hadde litt kramper.
21/01/09: Dag 12 Reiser heim til mannen min Hadde litt kramper etter sexen. *kryssevirkelegfingreneforatELerpåveg*
22/01/09: Dag 13 I dag var det slim, samt kramper. Spennende å sjå til om me faktisk har klart å laga ei lita spire no
23/01/09: Dag 14
24/01/09: Dag 15. Eggløsning om jeg har 28 dagers syklus men det er jeg litt usikker på.
25/01/09: Dag 16 Ingenting spessielt her.
26/01/09: Dag 17 Same her.
27/01/09: Dag 18 10dagar til eg kan teste.
28/01/09: Dag 19
29/01/09: Dag 20
30/01/09: Dag 21
31/01/09: Dag 22

Februar:

01/02/09: Dag 23
02/02/09: Dag 24
03/02/09: Dag 25
04/02/09: Dag 26
05/02/09: Dag 27 Her kan eg teste:D
06/02/09: Dag 1 Tr?
07/02/09: Dag 2 dag Tr?
 
Back
Topp