Svar på sms?

ORIGINAL: merete_80

Jeg syns ikke du er rar, lmk88. Ut i fra hvordan du beskriver hva venninnen vet om det, syns jeg det er sært å ikke svare. *klem*

Har ingen generell tidsfrist, varierer fra person til person. Har ei venninne hvor jeg blir overrasket samme dag - andre hvor jeg "forventer" svar i løpet av noen timer.

Ho er en slik person som alltid har svart innen tre timer.. Og jeg vet at ho har lest mld mine..

ORIGINAL: Refleksheks

Jeg svarer når jeg kan - og jeg blir litt svett av folk som ringer/tekster meg hver dag - sånn ørten ganger..
Men nå er ikke jeg glad i å snakke på tlf/sende mld bare for å gjøre det.. Der er man jo forskjellige.

Hvis jeg får en mld - hvor det er viktig å svare med en gang, så gjør jeg jo det når jeg ser den - er det sånn i grenseland til uinteressant kan jeg finne på å svare når ungene er lagt og beina er på bordet.

Jepp.[;)]

ORIGINAL: lmk88

Jeg syns ikke du er rar, lmk88. Ut i fra hvordan du beskriver hva venninnen vet om det, syns jeg det er sært å ikke svare. *klem*

Har ingen generell tidsfrist, varierer fra person til person. Har ei venninne hvor jeg blir overrasket samme dag - andre hvor jeg "forventer" svar i løpet av noen timer.

Ho er en slik person som alltid har svart innen tre timer.. Og jeg vet at ho har lest mld mine..

Da hadde jeg kanskje tatt hintet?[;)]

Jeg forventer ikke svar, men blir litt stressa hvis jeg ikke får svar med en gang[8D] Men gidder ikke sende flere meldinger, det blir bare mas[;)]

ORIGINAL: Gitte__

Jeg forventer ikke svar, men blir litt stressa hvis jeg ikke får svar med en gang[8D] Men gidder ikke sende flere meldinger, det blir bare mas[;)]

Tatt hintet om hva?
Så når du sender en mld med ett spesifikk spørsmål så forventer du ikke svar?

ORIGINAL: M88

Da er det nok bare jeg som er rar[8D]

Da er nok jeg litt rar også [8D] Hvertfall hvis det er noe viktig, noe jeg må ha svar på fort.. Men jeg er som deg, har tlf-angst.. [&:]

Jeg og har tlf angst. Kan vi ikke lage en tråd om det....? Trodde d bare var meg

ORIGINAL: pimpernel

Da er nok jeg litt rar også [8D] Hvertfall hvis det er noe viktig, noe jeg må ha svar på fort.. Men jeg er som deg, har tlf-angst.. [&:]

Jeg og har tlf angst. Kan vi ikke lage en tråd om det....? Trodde d bare var meg

Eneste jeg klarer å snakke med på tlf er sambo og mamma... Kvier meg i mange timer for å ringe til legen min[:(]

Jeg flytter ikke telefonen rundtom i huset når jeg flytter på meg selv.

Telefonen min ligger som oftest på kjøkkenet. Er jeg i annen etajse da, så har jeg ikke sjans og hørre den[8|]

Har fått en del klager på at jeg ikke svarer fort nok, men jeg tenker som så, er det veldig viktig så får de ringe[;)]

ORIGINAL: pimpernel

Eneste jeg klarer å snakke med på tlf er sambo og mamma... Kvier meg i mange timer for å ringe til legen min[:(]

For ikke å snakke om NAV og sånne type kontorer! [:'(] Må manne meg opp for å ringe jobben når jeg er sjuk også, jeg... *grøss*

Vel jeg har ikke tid til å svare på sms hele dagen, så hender ofte jeg får en mld, ikke har tid å svare og dermed glemmer det senere.
Men hadde jeg hatt en venninne med tlf angs som jeg hadde lovet å svare på mld, så hadde jeg holdt det!

ORIGINAL: Bouncy Bollocks

Hvis noen hadde tekstet meg en hel dag med samme spørsmål så hadde jeg trolig latt være å svare i ren irritasjon.

Ser det an på personen [:)]

Har ei venninne som jeg bare må ringe dersom jeg må ha svar kjapt, for der kan det gå dagesvis.

Ei anna venninne begynner jeg å lure dersom det går mer enn et kvarter. Går det timer så er det like før jeg tror noe er skikkelig galt! [:D] Vi spøker om at hun er født med mobilen i handa [8D] og hun er en kløpper på telefonnummer og har ofte vist seg kjappere enn 1881 [:D]

Hvis jeg ikke kjenner personen så er vel en dag eller to grei frist før jeg evt. ringer [:)]

Tatt hintet om hva?

At hvis du sender mange meldinger og ho ikke svarer så kanskje ho ikke vil svare[;)]

Tatt hintet om hva?

At hvis du sender mange meldinger og ho ikke svarer så kanskje ho ikke vil svare[;)]

Jøss... det måtte du bare påpeke eller?
Går det ikke ann å svare på et spm uten at noen må komme med spydige kommentarer? [8|] *sukk*

Skjønner deg godt jeg lmk88, når man stiller et konkret spm så forventer man å få svar..
Har riktig nok ikke en "tidsramme" med mindre det er viktig, men ønsker at folk svarer så fort de har tid. Er normal høfflighet og ikke mye å forvente, syns jeg[:)]

ORIGINAL: ^Milla^

Tatt hintet om hva?

Jøss... det måtte du bare påpeke eller?
Går det ikke ann å svare på et spm uten at noen må komme med spydige kommentarer? [8|] *sukk*

Skjønner deg godt jeg lmk88, når man stiller et konkret spm så forventer man å få svar..
Har riktig nok ikke en "tidsramme" med mindre det er viktig, men ønsker at folk svarer så fort de har tid. Er normal høfflighet og ikke mye å forvente, syns jeg[:)]

Hva er spydig med det da? Hvis ho ikke svarer på flere meldinger, men svarer andre da vil ho vel ikke svare?[8|]

Har noen venner som så og si alltid svarer med en gang, og da begynner jeg å lure når de ikke har svart innen 10 min. Mens andre bruker dager på å svare eller lar vær å svare. Av de forventer jeg meg egentlig ingenting. Er det ting jeg MÅ ha svar på så vet jeg at jeg heller må ringe.

Får jeg direkte spørsmål svarer jeg alltid med en gang. Får jeg sånne "hvordan går det" sms der jeg må tenke meg litt om, hender det jeg bruker flere timer på å svare fordi jeg er opptatt med unger og klarer ikke å tenke [8D]

Jeg er en av de som er treg til å svare på meldinger, jeg har ikke med meg telefonen rundt omkring, ofte ligger den igjen i senga etter vi har sovet dupp eller at jeg har hatt den på lading, og når jeg først ser at jeg har fått melding så er det ofte for sent å svare, og dagen etter kan det fort være glemt[&o][&:]

ORIGINAL: FancyPants

Jeg er av de som fort vekk glemmer å svare på sms, så da kan jeg ikke være sær på hvorvidt andre svarer på mine smser.[8D]

jeg er lik..[8D]

ORIGINAL: FancyPants

Jeg er av de som fort vekk glemmer å svare på sms, så da kan jeg ikke være sær på hvorvidt andre svarer på mine smser.[8D]

Samme her ! Om jeg ikke får svar og "må" ha et svar sender jeg bare en ny etter en ukes tid, ingen sure miner. Må jeg ha svar fort ringer jeg.   

Jeg hater og sende sms, syntes det bare er slitsomt og irriterende så da ender det opp med at jeg nesten alderi svarer egentlig.. Jeg ringer som regel til personen eller dem ringer meg [:)]

jeg spør en gang, og så etterlyser jeg kanskje svar dagen etter, eller to dager etter. Liker ikke å mase og jeg vet jo at de har fått mld.Mest sannsynlig så har de det i allefall[8D]

Back
Topp