Svar på sms?

lmk88

Forumet er livet
VIP
Oktoberskattene 2015
Når dere sender en sms til folk, hvor lang tid "gir" du de på å svare?
Altså hvor lenge etter at du har sendt sms "forventer" du svar?

Og hvis du ikke får svar innen "din frist", hva gjør du da?

Jeg har en venninne som nesten aldri svarer meg på sms.. Ho vet at jeg har telefonangst og hater å snakke i tlf.. Dermed har ho sagt at ho skal svare på mine mld... Jeg sender ho mange mld i løpet av en dag og spør om en spesifikk ting..
Enden på visen er at jeg får "kjeft" av hennes andre venner om at jeg maser... Er det så unormalt å ville ha svar på en ting man spør om?
Er jeg sær som tenker slik?

jeg kan gjerne gå ettpar dager fra jg sender til jeg etterlyser svar

forventer ikke svar innen en tidsramme og er generelt dårlig på å svare kjapt selv siden jeg legger fra meg tlf alle andre veier enn jeg er[8D]

Jeg er av de som fort vekk glemmer å svare på sms, så da kan jeg ikke være sær på hvorvidt andre svarer på mine smser.[8D]

Svarer når JEG har tid[:)]

Hater når noen bomber meg med meldinger[&o] Har et par stykker som er flink til det, da trasser jeg og svarer ikke på mange dager[8D]

Om jeg spør om noe som jeg må ha svar på, og ikke får svar (feks om vi skal finne på noe), så driter jeg bare i det...jeg svarer stort sett alle..

Men når denne personen svarer på alle andre sine sms enn mine?
Og når jeg ikke får svart på de ho sender med en gang så får jeg kjeft..
Jeg VET at denne personen har med seg mobilen på seg til enhver tid..
Jeg spør henne om når vi skulle møtes idag f.eks..

ORIGINAL: lmk88

Da er det nok bare jeg som er rar[8D]

Da er nok jeg litt rar også [8D] Hvertfall hvis det er noe viktig, noe jeg må ha svar på fort.. Men jeg er som deg, har tlf-angst.. [&:]

ORIGINAL: honning84

forventer ikke svar innen en tidsramme og er generelt dårlig på å svare kjapt selv siden jeg legger fra meg tlf alle andre veier enn jeg er[8D]

Samme her!! Jeg går alltid rundt å leter etter hvor jeg har lagt fra meg telefonen .. [8D]

da ville jeg jo bare spurt henne hvorfor hun ikke svarer... om hun er sur eller noe...

Jeg har gjort det.. Da fikk jeg huden full av kjeft fra en ho holdt på med[:o]

Jeg syntes og d er rart med folk som ikke svarer samme dag (avhengig av self når på dagen man sender mld). Jeg har noen venner jeg vet som svarer innen 1 døgn eller 2, men d er alltid sånn og da vet jeg om d og respekterer d. Hvis d er noe viktig så ringer jeg heller. Jeg svarer selv alltid så fort jeg kan, for jeg vet d er kjedelig å vente.
Hvis du sender flere mld om dagen hver dag til denne venninna di og du vet ho går med mobilen på seg, ville jeg kanskje tenkt at d kunne bli litt mye mas...[8D] og at det er derfor hun ikke svarer...

hmm... da ville jeg rett og slett latt være å ta kontakt med ho... livet er for kort for folk som ikke kan svare venninnene sine selv uten å blande inn andre...

Mamma blir møkksur fordi jeg ikke svarer... er mest fordi jeg er distrè..
Leser kanskje mld, men så blir jeg opptatt med ungene og tenker jeg skal svare "etterpå", og vips så glemmer jeg vekke hele greia..

ORIGINAL: junigull*08

Jeg syntes og d er rart med folk som ikke svarer samme dag (avhengig av self når på dagen man sender mld). Jeg har noen venner jeg vet som svarer innen 1 døgn eller 2, men d er alltid sånn og da vet jeg om d og respekterer d. Hvis d er noe viktig så ringer jeg heller. Jeg svarer selv alltid så fort jeg kan, for jeg vet d er kjedelig å vente.
Hvis du sender flere mld om dagen hver dag til denne venninna di og du vet ho går med mobilen på seg, ville jeg kanskje tenkt at d kunne bli litt mye mas...[8D] og at det er derfor hun ikke svarer...

Vi har snakka om det før og ho har lova meg å svare på mld.. Vi er sånn mld-venner lissom.. Jeg har telefonangst og klarer ikke ringe.. Vi hadde avtalt å møtes idag, også lurte jeg på når vi skulle møtes.. Da fikk jeg ikke svar..
Men virker som det er jeg som er rar i denne sammenhengen..

Jeg er dårlig på å svare fort på sms.
Ikke alltid jeg har tlf med meg, eller hører den.

Jeg tenker at om det er noe viktig, så ringer de.

Så jeg forventer heller ikke svar tilbake med en gang.
Ringer de viss jeg må ha svar fort.

ORIGINAL: lmk88

ORIGINAL: junigull*08

Vi har snakka om det før og ho har lova meg å svare på mld.. Vi er sånn mld-venner lissom.. Jeg har telefonangst og klarer ikke ringe.. Vi hadde avtalt å møtes idag, også lurte jeg på når vi skulle møtes.. Da fikk jeg ikke svar..
Men virker som det er jeg som er rar i denne sammenhengen..

Huff, da skjønner jeg! Så utrolig kjipt gjort av henne[&:] Håper hun har en god unnskyldning til deg, hvis ikke hadde jeg begynt å lure på om hun er verdt vennskapet ditt! Klem[;)]

ORIGINAL: Woolfmother

hvis jeg stiller et spørsmål forventer jeg svar på det.
Hvis jeg skriver en svadakjedermeg meld, forventer jeg ikke svar.

Hvis noen stiller meg et spm på sms svarer jeg med en gang jeg ser den. Er det ikke noe "viktig" venter jeg til jeg har tid

Back
Topp