Svar på mail fra arbeidsgiver

Så kjedelig, da er nok fagforbundet veien
Hadde håpet å slippe, men jeg gidder ikke å godta hva som helst :p
De tidligere jobbene mine har det vært involvert både fagforbund og advokat. 3 vidt forskjellige bransjer. Begynner å bli lei...
 
Da får man vel bare vente et par uker på svar da, siden jeg ikke har fått noe enda... :/
 
Du er veldig uheldig med arbeidsgivere. Må være slitsomt. Håper det ordner seg. Masse lykke til. Aldri hatt et eneste problem her, får det stortsett som jeg vil.
 
Da får man vel bare vente et par uker på svar da, siden jeg ikke har fått noe enda... :/

da ville jeg ringt.

vet ikke hvordan det er hos dere, men her er det helt sinnsykt mye ekstra generelt pga corona, og det tar lenger tid for meg å svare på Mail nå enn det gjorde før corona. Og bare fordi man har personalansvar er det ikke det samme som at døgnet har 24-timers ekstra. Jeg har gitt beskjed til mine ansatte at de må ringe meg om de må ha kjapt svar, slik at vi kan sette opp en tid feks.
 
da ville jeg ringt.

vet ikke hvordan det er hos dere, men her er det helt sinnsykt mye ekstra generelt pga corona, og det tar lenger tid for meg å svare på Mail nå enn det gjorde før corona. Og bare fordi man har personalansvar er det ikke det samme som at døgnet har 24-timers ekstra. Jeg har gitt beskjed til mine ansatte at de må ringe meg om de må ha kjapt svar, slik at vi kan sette opp en tid feks.

Har snakket med ham flere ganger ang flere ting, men han klarer ikke å gi klare svar. Derfor vil jeg ha dette skriftlig. Det er nok mer at han unngår å svare, for å gi meg et svar på hva jeg får i lønn neste mnd burde virkelig ikke være så vanskelig.
 
Du er veldig uheldig med arbeidsgivere. Må være slitsomt. Håper det ordner seg. Masse lykke til. Aldri hatt et eneste problem her, får det stortsett som jeg vil.
Det er veldig slitsomt, og unødvendig bruk av energi :p
 
Kontakt fagforbund neste uke.
Ser ut som det blir til det. Har dukket opp et par ting til nå jeg reagerer på, så det blir nok fort vanskelig å håndtere alt alene... Greit å snakke med noen som kan reglene godt :)
 
Back
Topp