Er helt sjokkert her jeg ligger! Fått åpnet posten etter at jeg kom hjem fra sykehuset i går, og NAV hadde godkjent permisjonssøknaden min dagen etter at de fikk den! Det må jo være en ny rekord
én dag, hva har skjedd med NAV? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så heldig dere er, venter fortsatt. Sendte de inn 5. desember!
Har du sendt inn oppdaterte opplysninger i uke 31? for det begynner å bli uvanlig lang behandlingstid![]()
Er 12 uker fikk jeg beskjed om.
Har vært sykemeldt og fått direkte fra NAV, så da skal de ha det de trenger.
Jeg har fått utbetalt svangerskapspermisjon direkte fra nav i noen måneder allerede, likevel måtte de ha nye inntektsopplysninger 6 uker før permisjonsstart. Søknaden ble lagt i dvale til dette kom om jeg søkte mer enn de 6 ukene før var beskjeden jeg fikk![]()
Jeg har fått utbetalt svangerskapspermisjon direkte fra nav i noen måneder allerede, likevel måtte de ha nye inntektsopplysninger 6 uker før permisjonsstart. Søknaden ble lagt i dvale til dette kom om jeg søkte mer enn de 6 ukene før var beskjeden jeg fikk![]()
Hm får ringe i morgen, men synes det høres rart ut.
Sist jeg snakket med NAV hadde de alt de trengt ink. inntektsopplysninger.Som Unike har skrevet her, det er ikke noe selvfølge at lønnen er lik over tid, derfor vil de ha nye opplysninger med en ny søknad, uansett hvilken stønad du har hatt og hvilken det søkes om![]()
Ville bare si i fra tilfelle du/arbeidsgiver ikke har sendt det inn, for kjenner flere som har gått lenge uten permisjonspenger fordi nav har manglet nye opplysninger...