Svangerskapsrelatert?

Upsidaysi

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2015
Påskekyllingene 2020
Kort sagt, ekstrem hodepine som sitter i bakhodet, overgang nakke hode er ekstrem øm. Øresus og nummen i begge armer og ben :/

Ikke noe gøy å være med akkurat nå rett og slett :(

Offa :( høres ikke godt ut! Jeg har hatt en god del hodepine, men ikke slik du beskriver.
Håper du føler deg bedre snart! :)

Offa :( høres ikke godt ut! Jeg har hatt en god del hodepine, men ikke slik du beskriver.
Håper du føler deg bedre snart! :)

Har og mykje hodepine, men den sit annleis hos meg og. Her sit den rett over augene. Er jo mykje hormon i sving, så tenkjer det godt kan vere svangerskapsrelatert. Ville likevel tatt det opp med lege.

God bedring.

Jeg la meg med hodepine og våkna med hodepine idag.:( hos meg sitter det oppå hodet og frem mot øynene. Kommer fra nakken kjenner jeg godt. Sov dårlig inatt og våkna mange ganger av at bein og armer manglet sirkulasjon.

Er nok vanlig gravidplage vil jeg tro....hvis du får det mye ville jeg tatt kontakt med lege.

Jeg har er til tider plaget av det samme. Da er det som regel bakken som er problemet hos meg. Gikk til kiropraktor og ble mye bedre etter bare 2 behandlinger. Mye plaget med hodepine og kjenner godt forskjell på vanlig og nakkehodepine.. Men faktisk hatt mindre hodepine etter jeg ble gravid :p

Du kan jo alltids prøve kiropraktor. For kommer det fra nakken kn man få gjort noe med det :)

Eg har mye likt som du beskriv. Fikk beskjed det va svangerskaps migrene. Har hatt det nå me dei 2 siste. Det som har hjulpe meg er manuellterapaut som båse masserer å knekker. Løsner det i nakken løsner resten. Blir og veldigt lyssky noen ganger. Har jevn hodeverk heile døgnet når eg legg meg å når eg våkner. Surt nå med lysetider. Mn og anfall der eg blir lyssky. Ville nevnt det for legen å fått henvisning :)

Back
Topp