Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, fikk det etter en stund i halv sykemelding. Store endringer på jobb som ble stressende for meg, samt masse kynnere var grunnen.![]()
Nattarbeid, lange helgevakter og noen lange vakter i ukedagene. I tillegg til at det er en jobb med litt risiko. Jeg har 45 minutters kjøring til jobb så det spilte også inn.
Hihi, nei det har veldig liten betydning faktiskAv nysgjerrighet, hvordan er kjøring til/fra jobb av betydning for dette? Kjøring er vel ikke akkurat til skade for fosteret i magen
Hihi, nei det har veldig liten betydning faktiskJeg mente i forhold til de allerede lange vaktene
Nattevakt og helgevakt på 10 timer og så kjøring i tillegg på 80 minutter. Blir liksom en ekstra lang vakt.
Hihi, nei det har veldig liten betydning faktiskJeg mente i forhold til de allerede lange vaktene
Nattevakt og helgevakt på 10 timer og så kjøring i tillegg på 80 minutter. Blir liksom en ekstra lang vakt.
Forsvant ikke helt, men ble mye bedre.Roet kynnerne seg etter du sluttet?![]()
Jeg er fengselsbetjentFlere fengselsbetjenter her?![]()
Jeg hadde et vikariat som har gått ut mens jeg har gått sykmeldt pga bekkenløsningFår du tilrettelagt arbeid ?![]()
Jeg hadde et vikariat som har gått ut mens jeg har gått sykmeldt pga bekkenløsningblir nok ikke noe jobbing på meg før etter permisjon for min del. Sykmeldt og ubrukelig per dags dato.
Jeg hadde ikke fått tilrettelegging der jeg jobbet, men svangerskapspenger.. Praktiseres vel litt ulikt fra fengsel til fengsel. Er vel ikke helt "innenfor" med tilrettelagt i feks sentralen om det skulle oppstå feks kriseberedskap.
Har du fått innvilget svangerskapspenger?![]()
Sender deg en privat melding jegStor forskjell på hvordan de praktiserer, ja. Har vært mye krøll rundt hvordan dette fungerer så jeg har en søknad inne nå som jeg venter på svar på
Kan jeg spørre hvor du jobber, eller er det hemmelig?![]()