Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
da får du det ganske fort , ettersom du har en så tung jobb . kan jo ikke utette spirelille for noeTusen takk for svar damer <3 venter på tlf fra legen i morgen så da blir det vell ordnet
Januarspire 2015 <3
Jobber du i helsevesenet?Vi (jeg og jobben) vurderer det, pga spesielle forhold. Gikk ut med svangerskapspenger i forrige svangerskap i uke 24. Men vil helst drøye det en stund ettersom jeg ikke får helligdagstillegg når jeg er i svangerskapspermisjon...å det utgjør ca 15-20 000 kr den neste mnd. Men ja, huleboer skriver en god fremgangsmåte ovenfor![]()
Jobber du i helsevesenet?
Sent from my iPhone using BV Forum
Jobber som sykepleier på sykehuset. Så vi mister helligdagstillegget ved svabgerskapspenger/sykemelding?Jobber som miljøterapeut, innenfor barnevernethva jobber du som?
Ring helsestasjonen i kommunen din og få deg time til jordmor kjapt! Har ikke du en tung krevende jobb med mange ugunstige arbeidsstillinger, ikke alltid tilgang til toalett eller mulighet til å hvile når du trenger det? Mye tungt verktøy som skal bæres? I tillegg til disse kjemikalene?Da er det fare for fosteret og SA, fare for lav fødselsvekt og for tidlig født.Legen mente jeg ikke trengte det, siden sveiserøyk var ikke noe farlig for fosteret, men kjemikalier måtte jeg holde meg unna.
Januarspire 2015 <3
Skal gjøre det nå!Ring helsestasjonen i kommunen din og få deg time til jordmor kjapt! Har ikke du en tung krevende jobb med mange ugunstige arbeidsstillinger, ikke alltid tilgang til toalett eller mulighet til å hvile når du trenger det? Mye tungt verktøy som skal bæres? I tillegg til disse kjemikalene?Da er det fare for fosteret og SA, fare for lav fødselsvekt og for tidlig født.
Har du snakket med arbeidsgiver om at du er gravid og hørt om tilrettelegging? De er i utgangspunktet pliktig til å tilrettelegge. Grunnen til at eg får 100% svangerskapspenger er fordi dem ikke kan tilrettelegge for meg og de kan ikke la meg jobbe med en annen hele tiden som bærer alt for meg. Bare verktøykassa alene er jo for tung.
❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤
Du bør ha snakket med arbeidsgiver før du snakker med jordmor, hun skriver ikke et søknadsskjema uten at du forteller at arbeidsgiver er enig.Skal gjøre det nå!
Jeg hard det, heldigvis ikke denne uken, siden vi venter på et prosjekt så nå er det bare rydding. Vi tar live med ro med andro ord
Har ikke snakket med arbeidsgiver enda, skal gjøre det, men akkurat denne uken trenger jeg ikke tilrettelegging
Januarspire 2015 <3
Blæ, håpet jeg slapp det. Vi har ingen dagli leder for øyeblikket, å han som er personalansvarlig er ekkel så han liker jeg ikke... Får bare hoppe i d i morgen. Hva sa du til sjefen din da? Er så usikker på hva jeg skal siDu bør ha snakket med arbeidsgiver før du snakker med jordmor, hun skriver ikke et søknadsskjema uten at du forteller at arbeidsgiver er enig.
❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤
Jobber i i en IA bedrift? Inkluderende arbeidsliv? Jeg har vært åpen om at vi har vært prøvere også jeg, men jeg ringte å sa at jeg var gravid og at jeg er bekymret for å miste. Spurte om de visste hva svangerskapspenger var og forklarte hvordan det fungerte. Spurte om de hadde mulighet til å tilrettelegge for meg med at jeg jobbet på kontoret eller noe sånn og fikk til svar at de ikke hadde ressurser til det og at svangerskapspenger var aleternativet mitt. Jeg måtte også forklare om hvilke rettigheter en gravid har på en arbeidsplass. Det er viktig å huske at du kun har krav på svangerskapspenger om du er frisk. Hvis du blir dårlig skal du egentlig over på sykepenger. NAV er strenge på at du får penger fra riktig budsjett.Blæ, håpet jeg slapp det. Vi har ingen dagli leder for øyeblikket, å han som er personalansvarlig er ekkel så han liker jeg ikke... Får bare hoppe i d i morgen. Hva sa du til sjefen din da? Er så usikker på hva jeg skal si
Januarspire 2015 <3