Lurer på om det er mulig å studere samtidig som man får svangerskapspenger? Ser for meg at det blir en lang høst, så må ha noe å gjøre...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Forklar dette nærmere...? Jeg skal ta opp noen fag i høst og vår men til neste år begynner jeg på nytt studie om jeg kommer inn.Det kan du, og du kan få studielånet "gratis" i et år hvis du har studert året som har værtjeg hadde det sist permisjon og det var veldig greit
Sent from my iPhone using BV Forum
Det kan du, og du kan få studielånet "gratis" i et år hvis du har studert året som har værtjeg hadde det sist permisjon og det var veldig greit
Signerer. Mye bedre å få riktig svar fra starten av, ikke bare synsingVille ringt nav å spurt jeg, det får du korrekt svar![]()
Men hvis du får foreldrepenger mens du er i permisjon så får du ikke "gratis" lån i tillegg. Jeg skjønte på Lånekassen at man kunne velge å få penger fra Lånekassen (alt som stipend/fødselsstipend) eller ha vanlig foreldre penger fra NAV....