Jeg er 8+4 og kvalmen har virkelig kommet de siste 4-5 dagene. Merker knapt noe før det. Nå føler jeg meg drit hele dagen og natten, men har kun kastet opp én gang. Det er vel ofte uke 9-11 som er verst…
Men dere kan anbefale kvalmestillende for det? Jeg er altså bare skikkelig uggen og uvel…
Gash jeg skulle så inderlig ønske at jeg visste når dette slappDere som er 9+ eller 10+ uker: Har kvalmen begynt å avta? Merker dere noen bedring? Jeg er 8+5 nå og lengter virkelig etter å se lyset i enden av tunnelen.
Jeg har trappet opp dosen med Xonvea, og det hjelper i den forstand at jeg fortsatt er kvalm, men slipper de konstante brekningene. Jeg kaster ikke opp så ofte – kanskje et par ganger i uken, men sliter mye med brekninger og den evige følelsen av å være på vippen til å kaste opp.

Er helt sykt kvalm døgnet rundt, går på embagyn morgen og kveld, stemetil x2 morgen, midt på dagen og kveld. Samt afipran ved behov.
Er fortsatt sykt kvalm. Tok zofran nå fordi jeg var helt knust, fastlegen har sagt det er ok mens sykehuset ville jeg skulle vente med det til uke 10. Men i dag orket jeg bare ikke mer.

I tillegg er stemetil så trøstende at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Sovner bare jeg setter meg i sofaen!
Gleder meg til ukedag så ungene kan gå i bhg og skole og jeg kan få sove døgnet rundt!