Svangerskapskvalme

Sniker, det er sykt individuelt. Jeg var kvalm hele døgnet, så ble mye medisiner. Jeg tok nesten overdose hver dag, tok på morgen, lunsj, middag og kvelds og jobbet 100% kveld. Ferdig kl 23. Så en halvtimes kjøring hjem. Ble også lite søvn fordi vi har en toåring som ikke sover og som ikke går i barnehage. Så ja, jeg var absolutt trøtt, men ikke noe problematisk, og jeg kjørte bil uten å være særlig trøtt. Så varselet gjelder sånn at du må vurdere om du er i stand til å kjøre eller ikke, fordi det *kan* påvirke. Men er verdt å prøve! Vil heller være trøtt enn kvalm.
Huff det høres heftig ut! Ja er ikke noe særlig med denne kvalmen, blir jo utslått/trett av det også så sover allerede 2 ganger om dagen da :hilarious: Har foreløpig ikke turt å ta medisinen siden jeg er hjemme alene med barnet mitt noen dager fremover nå, barnet er ofte er våken på natten. Redd for at jeg er for trøtt til å følge henne opp på natten. Nesten fristet til å prøve å ta den på dagen bare for å kjenne hvordan den fungerer:laughing001

Noen så vet om det er mulig å få resept på kvalmestillende ved å bare ringe legekontoret? Er så kvalmen at jeg ikke kommer meg ut dørå.:yuck:Bruker nå b6 og prostafen uten at det hjelper
Jeg får det av min lege, så kommer an på legen din. Bruker nå xnovea og zofran. Prøvde postafen og afipran men det funket ikke her. Ny verden for meg med zofran. Men man reagerer veldig forskjellig.

Er så kvalm at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. 80% av det jeg spiser kaster jeg opp igjen. Startet på xonvea mandag men merker lite forskjell… hjelp:arghh:

Er så kvalm at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. 80% av det jeg spiser kaster jeg opp igjen. Startet på xonvea mandag men merker lite forskjell… hjelp:arghh:
Har du trappet opp? Jeg fikk beskjed at jeg kunne te opp til 4 stk i døgnet!

Back
Topp