Svangerskapskvalme

Iselin1405

Glad i forumet
Sensommerbarna 2016
Flere som sliter med kvalmen? Jeg sliter veldig med å være å være på jobb i dag altså
 
Når begynte kvalmen på dere?? Jeg venter i spenning. Men håper selvsagt jeg slipper unna denne gangen også.
 
Sliter skikkelig med kvalme og oppkast, begynte 6+1, før det litt uggen innimellom
 
Sliter ordentlig og har gjort det siden uke 5! Er konstant kvalm, og må spise hele tiden og får skikkelig kvalmetak kastet over meg flere ganger om dagen! Våkner av det om natten også! Så i morgen skal jeg til lege for å høre om jeg får kvalmestillende på resept!
 
Ja, er sykemeldt pga kvalme[emoji28] har egentlig vært kvalm siden jeg fikk positiv test [emoji51] slet med kvalme i hele svangerskapet forrige gang[emoji28]
 
Sliter ordentlig og har gjort det siden uke 5! Er konstant kvalm, og må spise hele tiden og får skikkelig kvalmetak kastet over meg flere ganger om dagen! Våkner av det om natten også! Så i morgen skal jeg til lege for å høre om jeg får kvalmestillende på resept!

Sånn er jeg også, og jeg kan ikke spise så mye heller pga magesekken erliten. Hadde helt glemt hvor forferdelig det er med kvalmen fra forgje svangerskap [emoji28]
 
Sånn er jeg også, og jeg kan ikke spise så mye heller pga magesekken erliten. Hadde helt glemt hvor forferdelig det er med kvalmen fra forgje svangerskap [emoji28]

Haha ja det er sikkert merkelig hvor fort man glemmer[emoji85] Har mange dager nå tenkt at jeg aldri kan planlegge nr2 alene for jeg hadde ikke klart å ta meg av et barn oppå denne kvalmen[emoji33]
 
Begynte i uke 6, er nå 7+1 og holder på enda :hungover: 100% sykemeldt ut uken, så håper det roer seg litt fremover. Hadde kvalme 3 uker med forrige, så krysser fingrene for at jeg er ferdig før uke 12 :yuck:xsmile9
 
Begynte i uke 5, og er der fortsatt og blir verre hver dag. :p slitsomt
 
Jeg har ikke fått direkte kvalme, men er mye uggen. Blir uvel av å være sulten, blir uvel av å spise. Greier liksom ingenting:grumpy:
 
Har kvalme som kommer og går. Ekstra ille om morgenen. Ikke matlyst i det hele tatt
 
Værst med engang jeg våkner og ellers utpå dagen kommer det og går litt. Prøver å få i meg litt mat fordi om matlysten ikke er på topp. :( Håper det gir seg om en stund! :eek:
 
:depressed:Sliter her og.. Hjemme fra jobb 6+2 i dag, verst om natten og morgen. Har vært hjemme fra jobb, må snakke med legen i morgen
 
Jeg sliter veldig! Fikk kvalmestillende på resept i går. Har vært på jobb, men ikke klart fulle dager denne uka
 
Her kom kvalmen i går! 6+3. Var ille i går, heldigvis litt bedre i dag. Spent på hvordan det blir fremover kjenner jeg. Har ikke en avslappende jobb
 
Blir verre og verre for hver dag. Begynte forrige uke men denne uka har jeg vært sykemeldt og er sykemeldt neste uke også.

Sist var jeg kvalm til uke 15-16, håper det slipper før denne gangen.
 
Blir verre og verre for hver dag. Begynte forrige uke men denne uka har jeg vært sykemeldt og er sykemeldt neste uke også.

Sist var jeg kvalm til uke 15-16, håper det slipper før denne gangen.

Kaster du opp itillegg? :( Her sliter jeg bare med kvalme til nå, men er jo kvalm døgne rundt da... kastet opp engang, men det var før jeg visste jeg var gravid. :')
 
Back
Topp