Lykke nr 2 <3
Flørter med forumet
Også kjenner jeg at jeg blir himla negativ av å være dårlig HELE tida.. har ikke mye positivitet i meg for tida..
Kjenne meg igjen I de ! Er ikke mykje positivt i dette huset nå :/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Også kjenner jeg at jeg blir himla negativ av å være dårlig HELE tida.. har ikke mye positivitet i meg for tida..
I dag er jeg hjemme... Var våken hele natta pga kvalme. Fikk sendt ungene avgårde til skolen før jeg måtte løpe på do og spy... Nå begynner jeg å bli lei!
Noen som har tips om ting å spise? (jeg spiser ikke snop). jeg blir kvalm av å gå for lenge uten mat, men kvalm av mye mat også...
Jeg var kvalm før jeg testet positiv, og testen var positiv 3+5
Men de siste dagene har det blitt myyyye verre.
Har heldigvis ikke kastet opp, men føler meg bilsyk/sjøsyk mesteparten av dagen. Kastet ikke opp en eneste gang forrige svangerskap, men kan ikke huske at jeg var SÅ kvalm da.
Eneste som frister av mat er knekkebrød, tørre kjeks, frukt og grønnsaker. Blir skikkelig kvalm av all matlukt så middag frister lite.
Noen som har tips om ting å spise? (jeg spiser ikke snop). jeg blir kvalm av å gå for lenge uten mat, men kvalm av mye mat også...
Æsj så er det min tur å bli med i klubben. Har vært uggen bnoen dager, men i dag er første gang frokosten ikke går ned. Er kvalm og sulten på samme tid! Sukk. Er 7+0 i dag, håper det går fort over!
Er dere sjukmeldte? Hos meg går det i perioder, jeg er frisk deler av dagen. Men kjenner at jeg sliter på jobb. I går greide jeg ikke stå opp, og i dag dro jeg hjem og sov dupp når kvalmen var som værst. Har fleksibiliteten til det, men det blir for få timer:-/
Ingen oppkast (bank i bordet) men mye kvalm og uggen.. mer kvalm og uggen i dette sv en forrige og tidligere kvalm også.. forrige gang kastet jeg opp kun 2 ganger i uke 12 og 15 eller noe sånt hahaog var neste ikke kvalm forrige gang
håper de hjelpe her i hus også ! skal en gå med dei heile dagen ?Jeg sverger til Seaband, hadde ikke overlevd uten![]()
Vet du... I dag, midt i klasserommet mens jeg stod og snakka: en diger skyldebøtte med kvalm kom ut av intet. Vurderte å styrte ut og komme meg på nærmeste do, men klarte å holde maska og fikk elevene i gang med arbeid. Satte meg ned på en stol og konsentrerte meg om å fokusere på noe annet. Gikk heldigvis bra, men du så grusomt! Kan bli noen hektiske uker fremover om det blir som dette...