svangerskapskvalme

Hva er det med seaband som stopper kvalme? Hvordan fungerer det? Vurderer et innkjøp, kvalm og uggen hele dagen. Har spydd opp frokosten to ganger nå.
Jeg anbefaler seaband!! Gikk fra å ikke orke noe som helst da kvalmen vedvarte hele dagen. Nå kommer jeg meg ut på en tur til dagen og kvalmen kommer i perioder:) er enda kvalm å klarer ikke gå på jobb, men det er bedre!:)

Endelig 5 dager uten kvalme.. Men i dag kom den snikendes tilbake :/ hadde nesten glemt hvor slitsom det er

Virker ikke som det vil ta noen ende her... Kaster opp og brekker meg flere ganger for dagen hver dag. Får ikke i meg noe mat, og lite drikke. Var hos lege i går og fikk tatt prøver, bla dehydrering (tykkelse på blodet). Får svarene over helga. Vil ikke virke utakknemlig for at jeg er gravid, men nå klarer jeg snart ikke mer...:(

Virker ikke som det vil ta noen ende her... Kaster opp og brekker meg flere ganger for dagen hver dag. Får ikke i meg noe mat, og lite drikke. Var hos lege i går og fikk tatt prøver, bla dehydrering (tykkelse på blodet). Får svarene over helga. Vil ikke virke utakknemlig for at jeg er gravid, men nå klarer jeg snart ikke mer...:(
Det er lov til å ha lyst til å gi opp, det er tøft å kaste opp mye og være kvalm 24/7. Men trøsten er at det for de fleste blir bedre etter ca 12 uker.

Har du testet næringsdrikker fra apoteket?

Med nr 1 kastet jeg fremdeles opp til jeg var i uke 22, men det var rart for på slutten var jeg ikke så kvalm. Husker bare jeg kunne sitte å spise, løpe på badet og spy opp frokost/middag og banne litt for da måtte jeg jo spise igjen.

Endelig 5 dager uten kvalme.. Men i dag kom den snikendes tilbake :/ hadde nesten glemt hvor slitsom det er
Åååh føler med deg! hadde to fine dager for 2 uker siden, ble over hooodet glad men så kom det tilbake:arghh: har nå min fine dag nr 3 i denne omgang, men tørr ikke bli for glad, kvalmen å dass formen ligger vel å lurer for å ta meg igjen.. :wtf:

Det er lov til å ha lyst til å gi opp, det er tøft å kaste opp mye og være kvalm 24/7. Men trøsten er at det for de fleste blir bedre etter ca 12 uker.

Har du testet næringsdrikker fra apoteket?

Med nr 1 kastet jeg fremdeles opp til jeg var i uke 22, men det var rart for på slutten var jeg ikke så kvalm. Husker bare jeg kunne sitte å spise, løpe på badet og spy opp frokost/middag og banne litt for da måtte jeg jo spise igjen.
Har ikke testet næringsdrikker nei, og tviler på at de vil holde seg nede.. :S I går kastet jeg opp fordi jeg så at det lå brød på benken... :p

Håper det slipper taket snart nå altså...

Hurra, etter 5 uker med konstant kvalme og oppkast døgnet rundt, har jeg endelig hatt en dag uten oppkast! Har vært kvalm, men langt ifra så ille som det har vært de siste ukene. Nå håper jeg virkelig at kvalmen forsvinner helt snart!!:-)

Jeg vil anbefale akupunktur! Tok det hos legen på onsdag. Ble nesten værre onsdag kveld, men ble mye bedre etter det! Føler meg som en ny person!! Er fortsatt kvalm, men klarer å fungere normalt igjen:)

Uff eg e små kvalm hela tiden døgnet runt. Spyr ej. Sko ønska eg kunde det å bli kvitt det men de kommer ju tillbacks igjen :p

Jeg slet masse med kvalme, men er bedre nå... jeg sliter fremdeles med å spise og brekker meg lett, men får det ikke sånn at jeg ligger og svetter og vrir meg i kvalme.... jeg har seabands på hele tiden (før tok jeg de av på natten, men jeg våknet alltid så kvalm.. nå har jeg de på hele tiden og får derfor ikke noe særlig kvalmebyer). I tillegg så MÅ jeg ha brus.. og ikke sukkerfritt skvip, men ordentlig brus som fanta, solo, osv :P jeg tror kombinasjonen av sukker, syrlighet og kullsyre hjelper ;)

Back
Topp