Lykke nr 2 <3
Flørter med forumet
Hjelper ikke med frokost når kvalmen kommer på kvelden.....![]()
nei de e sant ! kvelds spying e de verste egentlig !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sure epler hjelper meg litt. Kaster ikke opp så mye men er tror jeg er mer kvalm enn med nr1 da jeg kastet opp 10xdag. Er heldigvis ikke kvalm hele dagen, men har stunder da jeg bare ligger i fosterstilling og kaldsvetter...har du prøvd noe frisk frukt ? evt salt snop / sitron ?
Sure epler hjelper meg litt. Kaster ikke opp så mye men er tror jeg er mer kvalm enn med nr1 da jeg kastet opp 10xdag. Er heldigvis ikke kvalm hele dagen, men har stunder da jeg bare ligger i fosterstilling og kaldsvetter...
Har hatt det med de to første , men (bank i bordet) jeg har enda ikke fått d![]()
Så bra !! kor langt er du kommen ?![]()
jeg har kommet til 6+2, så det kan enda komme, men med de to andre kom det tidligere![]()
har du prøvd noe frisk frukt ? evt salt snop / sitron ?
Er 6+4 og idag kastet jeg opp for første gang. Er så dårlig :/ Tidligere har jeg bare vært uggen og brekt meg, men no kom det!
Istedefor medisterkakene jeg hadde laget,så ble det bare et eple på meg. Og ffarris da.....
Jeg er helt superdårlig.. afripran hjelper ikke en dritt. .. :'(
Ja, det hjelper der og da.. men kan jo ikke ete hele dagen heller.. har lagt på meg nok for å si det sånn.Huff ! Prøve å spise noe salt eller friskt ?![]()
Samma her.. spyr ikke, men nesten så det hadde vært bedre.. konstant hangover.I dag er jeg hjemme... Var våken hele natta pga kvalme. Fikk sendt ungene avgårde til skolen før jeg måtte løpe på do og spy... Nå begynner jeg å bli lei!