W
Wardruna
Guest
Noen av dere som har erfaring?
Vurderer å melde meg på, men veldig usikker på om det er verdt pengene..
For? Imot?
For? Imot?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen av dere som har erfaring?
For? Imot?
Tja. Ikke så veldig mye nytt for meg egentlig. Har lest mye og har mange venner og søsken som har barn så en har fått med seg det meste.
Men det var veldig betryggende og lærerikt for sambo da. Og greit å få en omvisning på de forskjellige fødeavdelingene.
Som førstegangs var jeg glad for å ha deltatt på kurs. Det var ikke så mye nytt, men var godt at jordmor informerte og delte om ulike temaer. Syntes hun gav motivasjon til fødsel med tanke på rier, og hvordan jobbe seg gjennom. Det var godt med noen man "kjente" litt som hadde omvisning på føden, jeg følte meg tryggere på å spørre om ulike ting da.kommer ikke til å delta på slikt kurs nå, men jeg vil anbefale det til førstegangs, det koster jo ikke så veldig mye.
Da hadde jeg ikke orka tror jeg. Her kosta det 200 kroner for 4 kurskvelder. Jeg var ikke på det da, klarte meg fint uansettDet er kurs på et sykehus jeg ikke skal føde på, og min jm er ikke tilstede.
800,- er ikke all verden men allikevel en del om jeg kan få den samme informasjonen aleine med jm.. Og omvisningen skal jeg jo ha på et annet sykehus.
Da hadde jeg ikke orka tror jeg. Her kosta det 200 kroner for 4 kurskvelder. Jeg var ikke på det da, klarte meg fint uansett![]()
Jeg synes det var veldig fint. Bli litt kjent på sykehuset osv. Men gjør det ikke denne gangen.Noen av dere som har erfaring?
For? Imot?