Svangerskapskontroll

1 kontroll og ul. 20 mai. Uke 7+6

1 kontroll er 29 juni, da er jeg vel 11 uker hvis jeg ikke husker helt feil :) Men må ringe å få time mye tidligere, for vi er litt redd for at det kan være to inni her, så vi må ha tidlig ul :)

Min lege skulle vist ha 5 uker ferie, så da blir det ikke kontroll før 21.7. Da er jeg 14+4 på første kontroll

Oi det var lenge å vente :S
Mhm. Sa at jeg kunne ta en time før han tok ferie siden det skal jo bestilles ul og greier, men nei, det var da ikke vits :confused:
Jaja, får bare vente da.

Mhm. Sa at jeg kunne ta en time før han tok ferie siden det skal jo bestilles ul og greier, men nei, det var da ikke vits :confused:
Jaja, får bare vente da.

Jøss, det var merkelig praksis på det legekontoret :/

1. Kontroll 18.5 :)

Første kontroll hos jordmor for tidlig ultralyd er 26 mai. Da er jeg 7+0 og håper på hjerteslag for første gang nå på tredje forsøk <3

1. Kontroll hos legen 8.6 10+0 etter min beregning, de ville ha det ca uke 10 og setter av litt god tid.

Jeg ringte jordmor idag og de ville ikke ga meg inn før etter uke 18, ordinær ul. Synes dette var veldig lenge til og fikk time til august. Uhørt. Få gå til legen før det.

Dersom de forventer at du har første time hos legen er neste kontroll hos jm normalt ikke før uke.. Er det 22 eller 24?

Back
Topp