Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Okay, da får jeg ta en kjapp telefon for å høre. Opplyser de prøvesvar over tlf, altså? Jeg fikk ikke opplyst hcgprøvesvara mine over tlf fordi lege måtte sende brev, sa sykepleier..Svar på blodprøver får vi normalt bare om noe er galt, og knapt nok da. Ring og hør.
Minner meg på at jeg må ringe og høre på allergiprøven lillesøster tok forrige uke. Prøvde mandag, men de analyser slike på tirsdag på sykehuset, så jeg får ringe legen igjen.
Ulik praksis da, jeg får alle svar for meg selv og ungene på telefon.Okay, da får jeg ta en kjapp telefon for å høre. Opplyser de prøvesvar over tlf, altså? Jeg fikk ikke opplyst hcgprøvesvara mine over tlf fordi lege måtte sende brev, sa sykepleier..
Får bare prøve daUlik praksis da, jeg får alle svar for meg selv og ungene på telefon.
Er det oul? Om du ikke regnet oul er det nemlig veldig tidlig, ikke sent.Skal ha 2. svangerskapskontroll 20. august. Er da 19+6. Ble seint, mn sånn er d når hele jordmortjenesten har sommerstengt i Tromsø :-/
Ikke oul. Fikk beskjed hos jordmor at jeg skulle hatt en time i uke 16 før ultralyd. Har hørt andre si d sammeEr det oul? Om du ikke regnet oul er det nemlig veldig tidlig, ikke sent.
Vanlig er 1. uke 8-12
Oul uke 17-20
2. uke 24